Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 49 |
Mobilspel
Pågående | 20 474 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
odin - Administratör | 2009-12-19 11:50 | |
The Fair Tailor Vill pusha för The Fair Tailor som är en Internetaffär där man kan köpa skräddarsydda skjortor. Det unika med dessa är inte bara kvalitén utan att de producerade på ett "rättvist" sätt i Nepal. Det är en f.d. klasskamrat till mig som startat The Fair Tailor och därför vill jag pusha lite extra för dem. Forumet skall vara reklamfritt men i detta är undantaget som bekräftar regeln. www.thefairtailor.com | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2009-12-19 12:35 | |
Hur snabb leverans har de? | ||
Mouche - Administratör | 2009-12-19 12:36 | |
Jättebra grej. Detta ska jag kolla direkt. =) | ||
Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-12-19 12:43 | |
Hm...då vore det kul om det här i tråden fick tipsas om andra liknande "företeelser", rörelser, företag mfl i samma anda; rättvisemärkta, kravmärkta mfl... Eller om man så ville....gå några steg till och tipsa om olika initiativ där folk runt om i världen jobbar för utsatta kvinnor, barn mm. - Fast det kanske kunde bli en egen tråd om allt sådant....? | ||
Tommy 1979 | 2009-12-19 12:46 | |
Hade en "vanlig" medlem gjort något sådant här hade tråden omgående blivit raderad. Det är tydligen skillnad på folk och folk..... | ||
odin - Administratör | 2009-12-19 12:49 | |
Yep det kan bli en egen tråd :-). Men låter som en bra idé. (Observera dock att det inte är tillåtet att posta en länk där man får personlig vinning på det hela). | ||
odin - Administratör | 2009-12-19 12:50 | |
Tommy, diskutera det i en annan tråd om du är missnöjd med det hela. | ||
odin - Administratör | 2009-12-19 12:52 | |
Vill även påpeka att jag inte har någon ekonomisk vinning i vare sig TFT annonsen eller denna tråd. Men som sagt, detta kan diskuteras i en annan tråd om du har problem med det hela. Nu återgår vi till ämnet. | ||
Pseudonymf | 2009-12-19 13:03 | |
Men du måste ju räkna med att "undantag som bekräftar regeln" inte alltid låter så bra i öron vars ägare tidigare fått trådar raderade eller stängda pga av att de ville länka till något som de uppfattade var bra och som var ett "undantag". Men för all del. Detta går ju utmärkt. | ||
Bitte - Administratör | 2009-12-19 13:11 | |
Men alltså ingen har klagat tidigare innan Odin som nu faktiskt äger sidan ,,la länken i en tråd och då har trots det länken funnits ett tag ,,Och nog är det väl så att som ägare har jag möjlighet att göra mera,, Sedan så ser jag faktiskt hela idén som en toppen idé, att skapa jobb i ett fattigt land.. Bitte | ||
monew | 2009-12-19 13:14 | |
till jul kan man vara extrasnäll? vi har trots allt en get-tråd oxå. | ||
Pseudonymf | 2009-12-19 13:16 | |
Jag gillar att vara extrasnäll vid jul :D Ska nog beställa mig en skjorta. Kanske till geten?! | ||
monew | 2009-12-19 14:24 | |
getter äter skjortor | ||
kajix | 2009-12-19 15:30 | |
jag gillade manschetterna av gamla kretskort. fast jag är inte så mycket manschettkille. produktutveckling? örhängen? | ||
CD II | 2009-12-19 15:44 | |
sweet smell of succes... | ||
SanSebastian | 2009-12-19 16:16 | |
Kul att så många är intresserade och engagerade. Jag heter Sebastian och jag är den före detta klasskompisen till Odin som driver The Fair Tailor. Pseudonymf, tyvärr kan vi inte göra getskjortor än, men vi jobbar på det. tsarraz, skjortorna får du på fyra veckor. Manschettknappar och liknande beror på om vi har dem i lager eller inte, men det ska gå på under två veckor. kajix, ingen dum idé. Kanske på sikt. | ||
Lill-IT | 2009-12-19 18:05 | |
Manschettknapparna var urläckra:-) | ||
odin - Administratör | 2009-12-19 20:39 | |
Håller med om knapparna, nerd som jag är :D Dock är jag tyvärr ingen skjortmänniska, men man vet aldrig :-) | ||
odin - Administratör | 2009-12-19 21:24 | |
Pseudo, respektera gärna min önskan om att starta ny tråd i ämnet som jag påpekade i inlägget innan. Här diskuterar vi enbart TFT och inte sidofrågor. | ||
mrperfect | 2009-12-19 21:52 | |
Jag förstår inte varför man skall gnälla över att man gör reklam för produkter ifall man är admin. eller har en annan ledande ställe på betapet ? Ifall jag har en verksamhet , exempelvis en bensinstation så bestämmer väl jag själv vilka som får sätta upp reklam där, då kan jag ju låta en kompis utgå därirfrån för att sälja exempelvis bilar eller hamburgare eller vad som helst, What is the problem ? Jag gillar tanken att persedlarna stödjer personer i fattigt land, det är mycket sådant nuförtiden och i bästa fall så ökar det med tiden så att många kan få det drägligt. :) | ||