Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 564 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-06-30 21:49 | |
![]() | Hur snåla är ni? Själv är jag dumsnål ibland.... tar av en bit tandtråd och använder den, lägger den snyggt och prydligt i hyllan igen och återanvänder den dagen efter....(mums?)... hörde om en som alltid tog med sig svartpeppar från mcdonalds och fyllde på pepparkaret hemma (inte jag - lovar). Är ni toksnåla ibland? På något galet sätt? | |
| Piraya2 | 2008-06-30 21:52 | |
![]() | Nope, jag skulle snarast behöva en god man till min ekonomi... | |
| MustaVeri | 2008-06-30 21:54 | |
![]() | Eh...jag tror nog inte det. Möjligen att jag försöker få min mor att bjuda på saker när jag är totalt broke men jag ger ju tillbaka sen när jag har pengar så det gills ju inte heller. Illa med tandtråden. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-06-30 21:57 | |
![]() | Jag brukar tänka på saker som tex buljongtärning... Behöver jag en halv så sparar jag den andra halvan, men slänger den nästa gång jag ska använda buljong. Så egentligen är jag inte dumsnål, men jag gillar inte att kasta saker (även om jag vet att det kommer att vara gammalt nästa gång jag ska ha, vad det nu är) | |
| bluebite | 2008-06-30 21:57 | |
![]() | snodde toapapper från jobbet en gång, nån dag innan löningen när pengarna var slut... | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-06-30 21:58 | |
![]() | Näe. | |
| Märy loo - Ej medlem längre | 2008-06-30 22:00 | |
![]() | Så helllvetiskt Äckligt m. tråden... har du någon som kan fastna i den ? Ja då är det riktigt illa Bluääääh... för ditt snålAnn /de Jag snålar aldrig... tvärtom :) SLÖSAR SÅ fort jag bara kan ;) man lever bara 1 gång ! | |
| zmiley | 2008-06-30 22:01 | |
![]() | Vissa gör inte ens det...... | |
| Märy loo - Ej medlem längre | 2008-06-30 22:02 | |
![]() | Lever... hhaha näe verkligen inte.. :) Zmmmiley | |
| OneW | 2008-06-30 22:22 | |
![]() | säger som Piraya2 men tar tacksamt emot tips! | |
| Teppy | 2008-06-30 22:23 | |
![]() | haha vad äckligt. | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-30 22:27 | |
![]() | Jag är inte snål, jag är ekonomisk. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-06-30 22:31 | |
![]() | Jag är väldigt duktig både på att snåla och slösa beroende på hur min ekonomi ser ut. Dock skulle jag aldrig återanvända tandtråd.. ;) Det kan faktiskt vara riktigt trevligt att snåla och märka att pengarna räcker även om man inte har så mycket på fickan, lika trevligt är det att slösa när ekonomin tillåter det! | |
| Hillegnu | 2008-06-30 22:39 | |
![]() | Kan inte umgås med snåla, jag får spunk...skulle aldrig i mitt liv kunna leva med en sån heller. Usch va osexigt! Gammal tandtråd är mumma för karies....bläää | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-06-30 22:42 | |
![]() | här var det inte många snåla jåpar som vågade träda fram. | |
| helejnaa | 2008-06-30 22:44 | |
![]() | Oj oj oj, bara av de här få inläggen känner jag att jag ligger lite i överkant i snålhet. Pepparn har jag gjort, toapapperet likaså och jag trodde inte att det var någon som tog ny tandtråd varje gång, haha! Man sköljer ju av det fattar ni väl. Men däremot hände de flesta absurda snålhändelserna för ett bra tag sen och jag börjar inse att såna där små små grejor faktiskt inte spelar så himla stor roll. Däremot har det varit nyttigt för mig att ha varit riktigt snål någon gång för man lär sig att överleva de värsta månaderna.. | |
| Krösamajja | 2008-06-30 22:46 | |
![]() | Hillegnu jag håller med dig, snåla människor är osexiga och de funkar inte nej.. | |
| Krösamajja | 2008-06-30 22:47 | |
![]() | De där med tandtråden måste ju va båg, kan väl inte använda samma =( grisigt ju *kräks* | |
| stabilt | 2008-06-30 22:50 | |
![]() | Jag håller med krösamajja............... ..........har man ett sånt lite problem så är man ett problem själv..............sök hjälp | |
| systerrebell | 2008-06-30 22:53 | |
![]() | Min pappa brukar spara sina tandpetare. De ligger i högar överallt och jämt när jag är och hälsar på får han spatt när jag städar (läs: slänger) bort dem. Gällande peppar- och saltförpackningar från olika hamburgerkedjor har jag en kompis som i sitt köksskåp har en hel sådan där GB-big pack-låda full av dem. Imponerande. Själv är jag ruggigt snål när det behövs, men när jag har pengar unnar jag mig ganska mycket. Livet vore trist om man snålade jämt. | |