Spelrum
Giraffen49
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade83
Mobilspel
Pågående19 578

Forumkategorier

Användare Inlägg  
vita_syrener - Ej medlem längre2009-12-06 20:32
Antal inlägg: 22144

Pang på röbetan bara!

zagg - Ej medlem längre2009-12-06 20:49
Antal inlägg: 298

Det låter jobbigt ditt problem... jag blir lätt nervös om jag tänker mig in i situationen... kan du inte fråga honom... just göra en grej av det. I stil med "och när hade du tänkt kyssa mig...? Fast då kan det ju verkligen bli nervöst!

Ässät2009-12-06 20:58
Antal inlägg: 4824

"Låt din fot glida in och ut ur skon, lägg armarna i kors och gnid dig själv med händerna på armarna som om du fryser. Se till att det är smeksamma, långsamma och eleganta rörelser, ingen hejig åkarbrasa.
Stryk bak ditt hår med en sensuell rörelse. Skratta, men inte för högt utan ljuvt." Hm det där känner jag igen..undrar om det inte var jag som skrev det i Starlet 1982

Karsten PhD - Ej medlem längre2009-12-06 21:02
Antal inlägg: 253

Jag tycker inte personligen att ovanstående rekommendation är att rekommendera annat än om man känner att det verkligen har potential att lyckas på ett bra sätt. Själv skulle jag hellre ge följande allmänna tips som jag själv finner lämpliga i sådana här situationer. Först och främst bör du sluta prata om du pratar för mycket. Tystnad som övergår till pinsamhet kan vara en utmärkt katalysator för romantik. Skulle alternativet vara att han känner sig obekväm och ursäktar sig för kvällen vet du åtminstone var du har honom. När du väl skapat en pinsam tystnad ser du till att ögonkontakten maximeras. Subtila signaler såsom Larvbruds rekommendationer kommer här in på ett naturligt sätt. Skulle allt ovanstående misslyckas kan du på artificiell väg initiera kroppskontakt genom att beröra händerna på ett smidigt sätt. Denna till synes harmlösa beröring, som kan triggas av en beundran för ett armband eller liknande, triggar undermedvetet hos beröringsmottagaren en neurologisk reaktion som spelar till din fördel så länge du med ögonkontakt kan bibehålla fokus på syftet med beröringen, utan att behöva nämna det. Vid det här laget vet ni båda två att ni kommer att kyssa varandra, och har han eller hon inte redan tagit bort sin hand eller på annat sätt backat kan du långsamt blunda och luta dig framåt. Du kommer då i 94% av fallen att möta ett par läppar som besvarar din reaktion. Jag förutsätter vid detta lag att du redan tagit hand om eventuella odörer eller malplacerade matrester som kan hämma din romantikövning. Lycka till!
//Karsten, PhD

Larvbrud - Ej medlem längre2009-12-06 21:09
Antal inlägg: 4050

Ässet: Haha :) Nix, jag läste det förmodligen tidigt 90-tal.

Ässät2009-12-06 21:09
Antal inlägg: 4824

Jaha ;)

zagg - Ej medlem längre2009-12-06 21:10

Ska bli spännande se vilken metod du väljer, och hur resultatet föll ut :)

Karsten PhD - Ej medlem längre2009-12-06 21:16

Jag är benägen att hålla med zagg, och ser med glädje fram emot att få ta del av vilken metod du väljer att prova. Hur resultatet föll ut finner jag inte lika spännande men om du vill delge oss detta ska jag försöka att låta bli att läsa just denna del av svaret.
//Karsten, PhD

Larvbrud - Ej medlem längre2009-12-06 21:18

"Denna till synes harmlösa beröring, som kan triggas av en beundran för ett armband eller liknande"

*lol* Jag kände en kille som beundrade mina smycken och vred och vände på både armband och halsband. Jag var så loj att han hann utveckla gedigen kännedom av berlocker. Detta pågick i något års tid innan första kyssen.

zagg - Ej medlem längre2009-12-06 21:18

Karsten, vill du inte veta om det resulterade i en kyss eller inte...?!

Karsten PhD - Ej medlem längre2009-12-06 21:25

Nej jag vill inte veta mer än nödvändigt i detta specifika fall. Min nyfikenhet har sina gränser. All kunskap är inte nyttig kunskap.

Larvbrud: Det gläder mig att höra detta. Inte minst finner jag det stimulerande att veta att inte bar en kyss, utan även ökad kännedom om berlocker föll ut ur detta enkla knep. Är mannen kanske idag juvelerare eller har han på annat sätt haft nytta av sina kunskaper? Om inte vet du åtminstone med säkerhet vad hans egentliga syfte var med det hela, och kanske kan detta få dig att känna en glädje vid minnet av episoden? Det var alltså inte främst dina smycken han var ute efter trots allt, utan dig.
//Karsten, PhD

monew2009-12-06 21:26
Antal inlägg: 823

hade jag varit intresserad hade jag sett till att kyssa tölpen! Ta en öl kanske hjälper.

caughtbock2009-12-06 21:36
Antal inlägg: 7699

Köp sånt där cerat som luktar frukt eller godis innan nästa dejt. Sen när ni är med varandra får du ta upp det ur väskan lite strategiskt och säga: "Vill du lukta på mitt cerat, det är Bubbelgumdoft". Då säger han med 100 procents säkerhet ja, men ist för att ge det till honom applicerar du det med en svepande sensuell rörelse på dina läppar och lägger ner det i väskan igen. Vad som händer sen är ju givet. :D

Så kan man göra...

Själv skulle jag kysst honom om jag ville ha en kyss. :D

monew2009-12-06 21:41

det är förfan bara att hångla upp honom

blir nästan arg!

har han inte kysst dig nästa gång så tar du en annan!

Pingiskillen - Ej medlem längre2009-12-06 21:44
Antal inlägg: 947

Hur gammal är TS?

Larvbrud - Ej medlem längre2009-12-06 21:45

Karsten PhD:

Det är svårt att säga. En gång bjöd han hem mig efter en fest för att visa sin Egyptensamling som bestod av tavlor och plastmodeller av pyramider och lite annat. Möjligen fanns där något smycke av egyptiskt slag.
Han bar även själv halsband ibland. I sitt yrke sorterade han metall. Om det var muttrar eller kretskort minns jag ej.
Vad han gör idag vet jag inte för jag tyckte inte kyssen var så bra. Men jag tänker med värme på minnet och är glad att jag fick ha en sådan ihärdig beundrare och tacksam över att jag fick se Egyptensamlingen.

grinolle12009-12-06 21:45
Antal inlägg: 69

borsta tänderna, munskölj och pussa honom för tusan.

Globularis2009-12-06 21:46
Antal inlägg: 153

Pingiskillen, troode du var nöjd med fickpingis?

Pingiskillen - Ej medlem längre2009-12-06 21:47
Antal inlägg: 947

Vem var det som prata om troll?

monew2009-12-06 21:50

haha, jag skulle gärna kyssa pingis iaf

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?