Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 20 364 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
KLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-11-18 11:38 | |
Betabikten Här kan Du lätta på trycket - the Betabikt shall set your mind free! Jag inleder med en halvmesig bikt: Bästa Betabikt, jag har syndat. Jag finner njutning i att se när arroganta människor möter sina övermän och förnedras i forumet. Förlåt mig. | ||
Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-11-18 11:48 | |
Förlåt Betabikten, men jag kommer nog att även fortsättningsvis få känna mig rysligt irriterad, ända tills den dagen inträffar då jag får börja läsa Mr KLuBBeR's tankar och åsikter i de olika trådarna. Hans tysthet och anonymitet irriterar. Förlåt. :( | ||
KLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-11-18 11:50 | |
:) | ||
KLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-11-18 11:55 | |
Bästa Betabikt: Jag håller låg profil i forumet av rädsla att framstå som arrogant och därigenom utsätta mig för risken att förnedras av mina övermän/kvinnor. Jag är en fegis. Förlåt mig. | ||
Palini | 2009-11-18 12:18 | |
Bästa Betabikt: Jag hoppas alltid innerligt att olyckan ska drabba mina kära motståndare och att de får typ ZHHFFTT medan jag själv drar nåt i stil med BYXKJOL. Förlåt mig för mina synder. =( | ||
Lisaa | 2009-11-18 12:21 | |
Palini, du kan få förlåtelse genom att bära byxkjol. Bästa betabikt, jag hånar invärtes de människor som uttrycker som tror att allt går att bota med kärlek och naturmedel. Kan jag få förlåtelse för det? | ||
Lisaa | 2009-11-18 12:22 | |
Och så skrev jag som en kratta. Förlåt mig! Mea maxima culpa... | ||
Palini | 2009-11-18 12:26 | |
Funkar det med en sån där MC Hammer-tjofräs? Var skaffar man en sån? =) | ||
Mouche - Administratör | 2009-11-18 12:30 | |
Bästa Betabikt: Jag stänger trådar och det retar upp folk så att de kanske får högt blodtryck t.o.m. Jag raderar också saker titt som tätt och då kanske ytterligare människor blir uppretade och sura. Det värsta är att jag inte kan ändra på de sakerna heller. Förlåt mig. Mouche | ||
Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-11-18 12:31 | |
Bästa Betabikt: Förlåt att jag irriterar mig på andras obefogade rädslor, och ifrågasätter förklaringarna om feghet. Förlåt att jag i själva verket tror mig veta, att det döljer sig ett guldkorn bakom anonymiteten där. Förlåt. :( | ||
Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-11-18 12:43 | |
Bästa Betabikt: Förlåt att jag irriterar mig på Alltet, som inte försett en viss Herr M med ett trollstav, så att han kunde trolla med folks systoliska och diastoliska värden, och därmed kunde fortsätta med dina förträffliga uppdrag utan dåligt samvete, och utan att riskera folks hälsa. Förlåt att jag faktiskt tycker att Alltet är bra taskigt i och med det. Förlåt. :( Byebye Betabikt. Förlåt. :( | ||
Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-11-18 12:44 | |
*med Sina | ||
caughtbock | 2009-11-18 13:11 | |
Bästa betabikt, jag tänker orena tankar om en viss känd person. | ||
pion ekrot | 2009-11-18 13:22 | |
Den ständiga betabikten - varför sitter jag här när jag istället skulle kunna... (valfritt "måste"). | ||
Lill-IT | 2009-11-18 13:24 | |
Just precis Pion! Min kurslitteratur drar inte alls lika mycket som den här sidan.. | ||
KLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-11-18 21:35 | |
Skön tråd! Tack TS ... verkligen. Kära (bästa) Betabikt: Tanken var ett par glas till maten, men jag är ju ledig imorgon och jag har en förmåga att inhandla så smaskiga viner att det inte stoppade där. Förlåt mig för denna svaghet, samt det faktum att jag försöker bortförklara snedsteget. | ||
Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-18 21:47 | |
Bästa betabikt...Förlåt för mina orena snackstankar och den där skålen med smördrypande popcorn jag just satte i mig och det glaset med glögg jag funderar på att ta nu :-) | ||
-Nephelia- | 2009-11-18 21:48 | |
Bästa Betabikt: Idag har jag varit så rakt igenom god, så jag kan inte komma på något att be om förlåtelse för. Det skulle i så fall vara att jag inte ens orkade tuta när en förb***** jäv** idiot körde om mig i 190 så att sveriges största vattenpöl kom över min vindruta och för ett ögonblick trodde jag att jag kört ner i en brunn, allt detta på en 30-väg. | ||
pion ekrot | 2009-11-18 21:50 | |
Bästa betabikt: Jag har ätit oxfilepizza med bearniesås två dar i rad. | ||
Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-18 21:54 | |
Bästa betabikten... Ursäkta mina rena tankar angående orena glas och mitt tvångsmässinga vattenglas bytande... Eller var det Betanevros tråden? | ||