Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 53 |
Mobilspel
Pågående | 20 569 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Okej - Ej medlem längre | 2007-11-09 23:16 | |
Julklappsrim Inspirerad av en tråd i Snack fick jag följande idé: Någon skriver vad man vill ge bort, nästa hittar på ett fyndigt julklappsrim som passar denna present och skriver en ny gåva, som nästa får rimma kring! Man ska alltså inte rimma på själva ordet, eftersom man såklart inte vill avslöja, bara antyda vad som gömmer sig i paketet! | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-11-09 23:18 | |
Jag börjar: Konståkningsskridskor | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2007-11-09 23:22 | |
Bronsålderspiskor Motorsågskedja | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-11-09 23:24 | |
Hmmm... illiterate, du läste lite slarvigt... Du skulle inte rimma på konståkningsskridskor, du skulle hitta på ett rim som handlade om såna! Men du kan få en till chans, jag är snäll i kväll ;) | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2007-11-09 23:25 | |
Jaha måste det vara en hel mening? :S Usch då, då springer jag och gömmer mig igen. | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-11-09 23:30 | |
Nä, spring inte, stanna och lek med mig! :) Okej, här är ett litet exempel, få se... eeeh, jo Kan du hålla din balans, går det säkert som en dans, ja, med dessa gör du säkert lätt, en och annan piruett! illiterate, kan du inte försöka med den här då: (eller nån annan som har lust!) Fiaspel | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-11-09 23:33 | |
(säkert och säkert, jag upprepade mig, får väl skylla på trötthet, gäsp, annars kan man dikta så här om konståkningsskridskor: Med de här kan du bli en isens prinsessa, men sätt först hjälmen på din hjässa. ... men nästa ord att rimma på var alltså: Fiaspel) | ||
superarne | 2007-11-10 04:58 | |
Nu är det jul, du får ingen nöt men en sked gröt. Sova ska du inte nu, du ska leka med din nya GNU. Fotboll och tennis är skoj, här får du en hockeyklubba. Med denna kan du lyssna, här har du ett stetoskåp. Du kör mkt bil med tung last, här får du ett par nya sockiplast. Du må vara född i gränna, men alltid behöver du penna! | ||
HappyU | 2007-11-10 09:32 | |
Fiaspel: I detta spel måste man vara lite fräck, Inte bara sitta stilla på sin häck. Det gäller att satsa och inte va så "feger", Du får knuffa dig fram till en seger. Jag tar varmt emot rim på Verktygslåda | ||
Barrus | 2007-11-10 10:06 | |
Om du någonting ska laga, behöver du nu inte klaga. Om du vill få något gjort, hittar du allt du behöver fort. Ny julklapp: Docka | ||
Hallonbaby - Ej medlem längre | 2007-11-10 16:34 | |
Den här fick jag när jag var liten.. :p Nu kan du medsamma bli som din mamma. klä och mata den lilla, och trösta om hon råkat trilla. | ||
Hallonbaby - Ej medlem längre | 2007-11-10 16:35 | |
Ny julklapp: Sån där lera man gör avtryck av barnhänder/fötter i. | ||
Marenda - Ej medlem längre | 2007-11-11 09:50 | |
Liten blir stor så väldigt fort, se därför till att du ett minne gjort. Ny julklapp: Scrabble-spel | ||
ögor | 2007-11-11 12:45 | |
Ord flätas ihop i olika långa bokstävsrader utpå ett standard scrabble-korsordsunderlag . Den som förlorar kan ställa till med bravader, emedan den som segrar kan känna välbehag. På det populära cybervärldssomfattande internet, finnes dock till varje man och kvinna en dylikhet som till originalet, har utvecklats till ett samlingsnät och har det innovativa samarbetsnamnet betapet. GOD JUL Ny julklapp: webcam | ||
Perpersa - Ej medlem längre | 2007-11-12 11:38 | |
Glöm inte bort att inte vara naken När du knäpper på denna lilla saken | ||
Perpersa - Ej medlem längre | 2007-11-12 11:50 | |
Jo just det, min julklapp: (har inte köpt nåt än men kansek en) stavmixer. | ||
Jeanette | 2007-11-12 14:53 | |
Det går fort att laga mat När man använder denna apparat Ny julklapp: Vinställ | ||
mamman - Ej medlem längre | 2007-11-12 15:06 | |
Vad som finns i detta paket vet du inte ett skit om, din gamle get. (från galenskaparna) F'låt ska inte pajja tråden mer.... | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-11-12 18:55 | |
Du är förlåten mamman, men om du inte vill paja tråden, kanske en ny julklapp hade varit på sin plats? ;) Jag gör helt enkelt så att jag rimmar om Jeanettes vinställ: Vitt eller rött, surt eller sött, alla ryms här, jag lovar och svär! Sen hittar jag på en ny julklapp, nämligen: Pyjamas | ||
Jeanette | 2007-11-12 18:59 | |
Det är inte någon spex men denna dödar allt sex. ;) Varför inte ett par Långkalsonger (som om inte det skulle döda :) ) | ||