Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 153 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
gubbi | 2006-01-11 08:56 | |
En annan variant är väl att helt enkelt ha två varianter: * Slumpad utan fredad zon * Slumpad med fredad zon (där utformningen av zonen kan diskuteras) | ||
Skumgodis - Ej medlem längre | 2006-01-11 09:18 | |
"Risken" är väl att det då också kommer höjas krav på två varianter av en massa andra spelsätt, spelplaner etc? Vilket rimligen bör ta tid och så för admin, tid som kanske nu hellre läggs på andra "nyheter". (med tanke på vad tråden handlar om tänker jag inte föra in det där "gamla diskussionsämnet" hit) | ||
gubbi | 2006-01-11 09:26 | |
Annars kan kanske en medlemsomröstning få bestämma mellan: a) ingen fredad zon b) en 5x5 fredad zon c) en 5x5 fredad zon i form av ett + =) | ||
Baltazar_ | 2006-01-11 14:26 | |
C är bäst | ||
karisima - Ej medlem längre | 2006-01-11 15:41 | |
jag tycker slumpad inte är lika rolig nu skulle vilja ha en mindre fredzon | ||
Blue Ztar | 2006-01-11 17:01 | |
Som med alla bräden är det är svårt att svara på hur kul korszonen blir innan man har provspelat den. Men visst låter det som en bra idé. | ||
NeoGeo | 2006-01-11 18:12 | |
Ny slumpversionen är ju skittråkig! Gimme back the old one ASAP! | ||
BoNKo | 2006-01-11 18:32 | |
Jag lirar bara slumpad o tycker att det har blivit hur trist som helst nu, föredrar absolut så som det var annan ändringen, var ju just därför jag lirade slumpad! Vill man inte spela det så kör vanlig eller special då. Tycker att det ska vara som det brukade vara, ingen fredad zon öht! | ||
tjing | 2006-01-11 18:32 | |
Ge tillbaka den gamla slumpade spelplanen!! den här är så tråkig så fy.. Hela tjusningen med slumpad är ju borta! Sen ni som tycker att spelet var över om motspelaren fick flera hundra poäng i starten, det va ju det som var spännande!! SNÄLLA GE TILLBAKA GAMLA SLUMPADE SPELPLANEN! PLEASE....Den var ju så himla rolig. Snyft...inte alls lika kul att spela nu.... | ||
Lovley | 2006-01-11 18:41 | |
Ja som alltid så ska sånt som är roligt och bra förändras, den nya slumpade spelplanen är fruktansvärt tråkig! Ni som vill ha fredade zoner och tycker att det inte är något kul när motspelaren får en rivstart på flera hundra poäng, kan ni inte spela standard eller special då?? Det finns ju annat att välja på för Er?? För oss som gillade spänningen med just det, att man kunde få en rivstart eller att motspelaren fick en rivstart har ju spänningen försvunnit helt!! Och inte har vi någon valmöjlighet heller längre....Snälla snälla Ni, ge tillbaka den gamla spelplanen, vi slumpare (med "gambling" nerver) har ju inget kvar... synd om oss nu.... Nej, ärligt talat; fruktansvärt tråkigt att Ni ändrade!! | ||
black witch - Ej medlem längre | 2006-01-11 18:51 | |
har bara spelat nån slumpad innan förändringen men föredrog den gamla versionen | ||
sakoline | 2006-01-11 19:00 | |
Håller med alla om att nya slumpad är sämre. Även om man blev lite irriterad vid en hög startpoäng, vare sig det var jag eller motståndaren som la. | ||
mialang | 2006-01-11 19:43 | |
Jag spelar nästan bara slumpad, och tycker att hela iden med att spela slumpad nu har försvunnit!! Det är ju just för risken/chansen med flera rutor bonus i början man spelar där. Och om det nu absolut måste vara en fredad zon där så minska INTE på antalet bonus rutor, låt dem hamna någon annanstans på planen. | ||
Toa | 2006-01-11 21:30 | |
Helt klart sämre nu. Byt tillbaka till den gamla mallen, det är ju en del av charmen att man själv eller motståndaren kan få guldlägen! | ||
Mm2 | 2006-01-11 22:09 | |
Vill också ha tillbaka den gamla spelplanen. Ok, det kanske svider om motspelaren får höga poäng när han/hon lägger först, men det är lättare att hinna ifatt om man är i underläge från början, än om motspelaren drar iväg på slutet. För det är så det blir nu, med den nya spelplanen då de gula och röda ligger så långt från mitten. | ||
buffelina - Ej medlem längre | 2006-01-11 23:06 | |
jag önskar oxså att gamla slumpad kommer tillbaka dom som inte vill spela så har ju andra alternativ att välja på | ||
ankiborg | 2006-01-12 00:02 | |
kan man inte lägga in två slumpade? ett med skydds zon och ett med det gamla vanliga... det var ju så roligt att spela på den | ||
Blue Ztar | 2006-01-12 00:24 | |
Diskussionen blir lite svårare eftersom det finns två trådar om det här ämnet, den andra ligger under Snack www.betapet.com/inde...am p;page=0 Där finns svaret på ankiborgs fråga. | ||
Lovley | 2006-01-12 00:37 | |
tycker att den här diskussionen är ganska enkel jag! GE TILLBAKA GAMLA SPELPLANEN! Dom flesta verkar ju vilja ha tillbaka den eller hur?? behövs inga fler trådar hit och dit.. Så SNÄLLA NI som BESTÄMMER...Va' lite snälla mot oss som vill ha den gamla spelplanen. | ||
spuff | 2006-01-12 00:40 | |
Läge för att rösta kanske? | ||