Spelrum
Giraffen36
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade67
Mobilspel
Pågående21 655

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Recoba - Ej medlem längre2006-11-09 06:37
Antal inlägg: 37

och du verkar sakna självdistans, så gör dig redo att inta rollen.

Pekkis2006-11-09 10:05
Antal inlägg: 1173

omstart är rolig.
Det är nog fler är jag som skakar lite extra i bootsen när man är kritisk mot übervakarna.

Nemi2006-11-09 10:59
Antal inlägg: 5952

:)
Ni får vara hur kritiska ni vill mt oss, vi bemöter så gott vi kan.
För att bli övervakare krävs det att man har ett visat stort intresse för sidan och spelet, att man är hjälpsam, att man är online ofta mm.

vulcan2006-11-09 13:01
Antal inlägg: 7666

Jag vill också betona att övervakarna ska skilja på sak och person och - inte minst - i vilken roll vi själva agerar. När jag gör ett inlägg här i forum så gör jag det som den vanlige spelaren Vulcan om det inte tydligt framgår annorlunda - jag brukar börja den typen av inlägg med rubriken EDIT: eller FORUMADMIN: Att gnälla på att jag har konservativa högeråsikter eller dyl när jag skrivit ett vanligt inlägg är alltså inte på något vis att kritisera övervakaren Vulcan. Om det uppstod en situation där jag själv blev part i en konflikt skulle jag inte agera mot personen utan låta någon annan, neutral övervakare avgöra. Undantaget är om beteendet är så uppenbart över gränsen att det inte kan bli fråga om annat än avstängning. Konkret exempel: Den spelare som oprovocerat skrev "Jävla fuskfucker" i spelchatten till mig för några veckor sen. Jag sparkade från spelrummet och stängde kontot direkt. Om repliken hade föregåtts av något slags tjafs oss emellan hade jag däremot valt att låta andra övervakare bedöma det.

So stop shake Pekkis. Åtminstone jag gillar dig trots din något überdrivna feminism :-)

RedlineRocks - Ej medlem längre2006-11-09 13:45
Antal inlägg: 451

Vill skriva men bäst att låta bli..

Hedenstierna2006-11-09 16:54
Antal inlägg: 530

Jag har varit övervakare, men min räv försvann häromdagen utan någon förvarning, bra där..

Birgerkung - Spelvärd2006-11-09 17:41
Antal inlägg: 2392

Det plockades bort en massa övervakare i ett svep, jag tror det mest var såna som inte har skrivit något i övervakarforumet på evigheter. Tråkigt att ingen meddelade dig, men man trodde nog att dom som plockades bort inte längre var aktiva på sajten.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?