Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 1 |
Mobilspel
Pågående | 21 061 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Pekkis | 2006-06-08 15:21 | |
Min upprördhet ang. borttagna inlägg började när jag startade en tråd om vi betapetoes skulle byta grejjer med varandra. Typ jag vill ha en specifik film, som inte går att köpa på svensk marknad... och någon kanske har den, så kan jag byta den mot något annat.. bla bla bla,. Den tråden försvann, och jag kan inte annat än anta att det är för att det är förbjudet att idka handel här. (... och bytesmarknad går under den kategorin antar jag....) JAg upprördes över att jag inte fick någon info om varför tråden försvann, och efterlyste helt enkelt ett litet medelande från Er till Mig, så att jag vet vilket brott jag begick. oj oj, vad drygt det här blev. Sssssssssssnark,. | ||
Pastor Ekman - Ej medlem längre | 2006-06-09 17:21 | |
Jag satte in en annons under singeltråden, som försvann. Lite tråkigt. Den var ganska harmlös. Skrev mest om soltorkade lakan och kvinnor som inte är emanciperade. Nu tvingas jag antagligen förbli ogift livet ut. | ||
Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-06-09 18:40 | |
Hör du pastorn, nu har du nallat för mycket av nattvardsvinet igen! Ditt inlägg finns fortfarande kvar och bara väntar på någon stackars kvinnas respons. Jag önskar dig lycka till - det behöver du!! | ||
Pastor Adam - Ej medlem längre | 2006-06-09 20:02 | |
tig kvinna. | ||
smurvlan | 2006-06-09 22:24 | |
Så då kanske vi skulle avsluta den här tråden då hehe | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2