Spelrum
Giraffen | 50 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 36 |
Inloggade | 86 |
Mobilspel
Pågående | 21 646 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Username | 2006-11-18 17:57 | |
Administratörer! Ni kan ju göra en omröstning om detta ämne och kolla intesset hos oss medlemmar. Då kanske ni faller för grupptrycket. Titta tex på andra sajter med chattrum, där finns rum för olika interssen , åldrar mm. men inget här...synd och skam. | ||
Lop_pan | 2006-11-22 23:22 | |
Efter några inlägg här funderar jag på...kan man verkligen tala om vad som är "synd och skam" på en gratis spelsajt...? I så fall är det väl bara att göra en egen och utforma den som man själv vill/har tid och "råd" med. | ||
Slemet | 2006-11-22 23:35 | |
Men det här var väl ändå bara ett förslag. Iaf jag skulle bli glad över förslag, kanske sånt man inte tänker på annars. Sen är det ju upp till dem om de vill göra det. Det är inte kritik av nåt slag, inte från min sida iaf, utan bara tips på vad man kan göra för att förbättra! | ||
Humankapital | 2006-11-23 10:36 | |
Skulle man inte kunna göra en rekommendation istället för en låsning/tvång? Att det tex på förstasidan eller under vanliga frågor skrivs in: ”Det finns olika tempo och spelplaner att välja på. Alla spelrum är öppna för alla typer av spelare men vi kan rekommendera dig som har speciella önskemål att använda följande spelrum: Puman - Normal och obegränsad Flodhästen - Stress Katten - Snabb Musen - Hets Hunden - Standard Tvättbjörnen - Special Papegojan – Slumpad” På så sätt kan ju de som gärna håller sig till en viss typ av spel börja där och förhoppningsvis så blir det då lättare att hitta spelare med samma smak som en själv. Samtidigt eftersom det är en rekommendation så behöver ingen bli stött över att andra typer finns i samma rum. | ||