Spelrum
Giraffen27
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade50
Mobilspel
Pågående19 713

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Elvimadiga2024-09-13 12:40
Antal inlägg: 376

Du vet mycket väl att det inte var så jag menade, självklart är det ju viktigt att man tar upp det! Och det ska ABSOLUT inte förekomma någonstans !!! Sa ju bara att ”de män jag spelade med INTE var så, utan mer som gentlemen”. Är det ngt fel att nämna det?

Gnillot2024-09-13 18:59
Antal inlägg: 312

Nej, jag vet tyvärr inte alls vad du menar. "Är det något fel att nämna det?" Du skriver vad du vill, men personligen skulle jag aldrig vilja bemöta någon som berättar att de varit med om något obehagligt att det minsann inte hänt mig. Jag har aldrig fått sparken, blivit rånad eller haft ryggskott. Jag förstår inte poängen och upplever det som fel tid och plats, men alla är vi olika.

Neurologien2024-09-14 09:49
Antal inlägg: 16

Jag håller med Gnillot, vad är vitsen med att berätta att något inte hänt? Dessutom är det alltför vanligt att de här icke-diskussionerna kommer just när det handlar om mäns våld mot kvinnor, som om detta väcker någon form av ångest som man då måste låta pysa ut genom att påtala att man minsann inte själv blivit utsatt. Nu vet vi ju förstås inte om de här sexistiska kommentarerna som tråden handlar emanerar från män men ska man tro statistiken gör de det.

mousy2024-09-14 09:59
Antal inlägg: 5

Enklast är nog att notera spelarens namn, ta skärmdump på chatten och skicka till admin så får admin ha en policy att sexuellt ofredande inte får ske och stänga av dessa spelare. Hade varit bra om det kunde finns en "anmäla" knapp eller hur vet man vem admin är? Det är inte helt tydligt för mig.

Personligen har jag inte bild så slipper sånt här. Har förekommit knäppa typer såklart, särskilt när det förloras att det ska gnällas och vara dryga mot en. Jösses.. det är bara ett spel då tänker jag så det blir närmast underhållande.

Vad som sker som ts beskriver är givetvis att tas på allvar. Admin bör funder över vad de som råkar ut ska göra. Jag hade gärna sett att de spelare som fått varningar inte får möjlighet att chatta eller spela

mousy2024-09-14 10:02
Antal inlägg: 5

Eller om man kunde blocka spelare så slipper man att de skriver till en i den stora chatten utanför spelet eller att man ser dessa. Jag har 2 namn jag gärna hade sluppit se pga att jag upplevt dessa som dryga och otrevliga

Bitte - Administratör2024-09-15 09:38
Antal inlägg: 24051

Jag är den Admin som mest tar hand om det som tråden handlar om , varje gång jag får en anmälan på någon som uppför sig opassande börjar jag med att varna den personen om det är första gången det händer , är det någon som är återkommande så bannar jag den personen direkt,

Bitte

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?