Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 57 |
Mobilspel
Pågående | 20 070 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Legobiten | 2005-10-24 15:03 | |
Och nu har du lurat spelet?! :) Hottiz får nog förklara en gång till................... | ||
Legobiten | 2005-10-24 15:10 | |
Snälla Hottiz! Förklara en gång till med ord som exempel. Exempelorden kan du skriva med VERSALER så förstår vi nog. Skriv "och" när du menar det, och inte "o". Läs igenom innan du postar det och kolla så att du får alla "inte" på rätt plats. Se till att ditt inlägg blir begripligt helt enkelt. Snälla, ge oss en chans att förstå vad du menar! | ||
Researcher | 2005-10-24 16:21 | |
För övrigt skulle jag utan att tveka välja att rullningen för AZERISKA och inte för BROSSLA...(så vida det inte ligger en massa bra "gånger ordet" vid det sistnämnda ordet)...Tänk en rull på Azerisk och några sekunder senare en på Azeriska! :-) | ||
Tufflan | 2005-10-24 21:22 | |
Brossla? E det ett riktigt ord? Låter som nåt mellanting mellan brorsa och rossla... kanske en bror men en jäkla förkylning på gång då.... Eller så kanske nån kan säga vad det betyder? Resten av det som står i tråden fattar jag inte ett smackelismack av. Men det är av underordnad betydelse eftersom underhållningsvärdet är så högt. Den böjda busken till exempel.... *visslar* Damn, en sån vill jag med ha! | ||
OND DVÄRG - Ej medlem längre | 2005-10-25 06:51 | |
Brossla fick jag lära mig den hårda vägen, när jag jobbade som skogsarbetare i Yttre Kågedalen vid Pajala älvs mynning. Eftersom alla skogsmaskiner fick maskinfel kring millenieskiftet tvingades jag brossla manuellt. | ||
Jättepräktig - Ej medlem längre | 2005-10-25 06:57 | |
eftersom jag själv har jobbit i skogen vid sandnäset i västra jämtland känner jag igen en skogshuggare när jag ser honom. jag misstänker att du är ett gaggit dvärgfyllo, du kan säkert inte ens rengöra luftfiltret på motorsågen :) | ||
Bao | 2005-10-26 01:50 | |
Den här då: Visst kan man lura spelat med att fråga om paus när någon har blivit frånkopplad? Då tickar tiden länge, länge tills någon kopplar upp sig, eller när man själv vill avbryta sin förfrågan. Min bredbandsuppkoppling strejkade över tio minuter. Men visst var jag fortfarande kvar i spelrummet. Jag förlorade 75 i rating på det spelet. om det rör sig om bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg bugg så kanske det är bra att få det fixat. Nu när jag har berättat om denna teknik, så kanske det är många som kommer att utnyttja den! | ||