Spelrum
Giraffen26
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
20
Inloggade46
Mobilspel
Pågående21 216

Forumkategorier

Användare Inlägg  
grönöga - Ej medlem längre2007-01-27 12:11
Antal inlägg: 5570

SheDeVille! Om jag bara hade råd!!! Tvätten skickade vi isf till nån tvättinrättning.. ;P
Och Mouche...han är en magnet...finn kvinnorna så finner du Mouche ;P*inget illa menat min vän*

Vanvård - Ej medlem längre2007-01-27 12:15
Antal inlägg: 143

Och Mouche...han är en magnet...finn kvinnorna så finner du Mouche ;P*inget illa menat min vän*

Lite som att söka efter flugor om man är i norrland och har fint fiskevatten, då letar man efter älgspillning

Konstapel Mu - Ej medlem längre2007-01-27 12:18
Antal inlägg: 84

Jag börjar ana att mouche inte finns. Mycket tyder på det. Psykologiskt är han inte trovärdig alls. En fantasifigur som erotiskt understimulerade betatanter uppfunnit.

Vanvård - Ej medlem längre2007-01-27 12:21

Du menar ett substitut för mannens ovanor. När mannen ser på travet och har på sig t-shirten med kaffefläckar så kommer denna fantasifigur och bjuder på romantisk middag.

Onda fåret - Ej medlem längre2007-01-27 12:26
Antal inlägg: 41

Det kanske är lite som här på Säter - efter 17 år i tvångsbälte och i ett konstant läkemedelsrus sägs de kvinnliga patienterna efter frigivningen ge sin jungfrudom till första bästa vaktmästare utanför portarna.

Konstapel Mu - Ej medlem längre2007-01-27 12:26

Precis Vanvård, du har förstått. Mouche har ingen bild, det är för att han ska kunna vara "alla kvinnors man". Om man tittar på dig och mig tex så drar vi bara till oss kvinnor som gillar hårda, lite kargt tillyxade snygga och vältränade män med kulturell bildning, vettiga åsikter och en fin slant på banken. Mouche däremot är en drömsk hägring som passar alla kvinnor!

grönöga - Ej medlem längre2007-01-27 12:31

Pojkar! Ta inte drömmen från kvinnan! Då blir hon outhärdlig.. ;P

Vanvård - Ej medlem längre2007-01-27 12:35

Onda Fåret

Jag själv satt av ett livstidsstraff för många år sedan i Montana och förstår verkligen hur du menar. Man kommer in som färsk fisk och med ett självförtroende markant högre än jonas gardells försök att dölja att han är gay. Man gör sin tid, dagar blir veckor, veckor blir månader och tiden, den onda tickande tiden gör att man glömmer av vem man är från början, hur man tänkte, vilka värderingar man hade. Helt plötsligt står man där och helt naturligt tappar tvålen, kramar disktrasan och blir man med man.

Eller som i detta fall vän med..

vulcan2007-01-27 12:43
Antal inlägg: 7666

En dag ska det kanske också avslöjas hur ett antal hårt arbetande övervakare turas om att hålla igång de varierade och svårgreppbara Martin- och Adam-karaktärerna för att skapa lagom med spänning, intriger och konflikter i spelrum och forum. Tills dess så är dom naturligtvis lika 100% äkta och på riktigt som nån annan spelare här inne.

Konstapel Mu - Ej medlem längre2007-01-27 12:43

Jag minns ljudet av batonger som slogs mot räfflad betong när vi blev väckta i cellerna på morgnarna på Hall. Det där ljudet trängde in i drömmarna, så djupt ner i ens inre omedvetna kärna att det gjorde gemensam sak med sexualiteten. Nu kan jag inte höra ljudet av smaskigt gummi utan att det pirrar i kroppen.
Man kanske kan sammanfatta mina upplevelser med att dom där betong-batongmorgnarna präglat in en känsla av välbefinnande i mig så fort jag har övervakare omkring mig! Nog så.

Onda fåret - Ej medlem längre2007-01-27 13:11
Antal inlägg: 41

Min bild är inte lika konturskarp som Kokos och Vandvårds, och ofta blir jag mycket riktigt sammanblandad med de båda - men jag känner mig ganska bekväm med att förbli en något suddig hägring i betas kollektiva medvetna, likt en svårfångad erotiskt dröm i fårapäls.
Här kan vi nog prata om en postpubertal föreställning om den perfekte partnern. Den trånande tonåringen har sin filmstjärna som projektionsyta för alla sina förhoppningar och drömmar, här på betapet får kvinnorna möjlighet att återuppliva sina presexuella fantasier - 20 år senare. Det är egentligen ganska vackert. Ungefär som när Vulcan antyder att det skulle kunna vara ordningsmakten som i själva verket strör ut förvirringens damm och planterar ut galenskap i forumet - den ständigt immanenta drömmen om att kasta ordning och familjeliv överbord och istället ansluta sig till motståndarsidan, fångarna.

Mouche - Administratör2007-01-27 13:23
Antal inlägg: 24193

Om ni bara visste hur många år jag försökt övertyga Skatteverket om att "Jag bara är en fantasifigur" =)

Och vet ni vad: Ta och uppför er som gentlemän en gång och testa vet jag...
Bjud på den där romantiska middagen, säg att Hon (eller han) är underbar och att du är stolt över att visa alla att hon hör till just dig...
Ge några rosor ibland, en weekend i London för bara er två.
Säg till henne när hon är trött efter att ha stökat hemma eller jobbat en hel dag, att hon är den vackraste kvinna som finns.. =)
Håll henne i handen när hon gråter till en sentimental film på TV...

Prova vet jag...

Mouche =)

Vanvård - Ej medlem längre2007-01-27 13:23

Vulcan kommer inom närmaste halvtimmen ha två val. Omkullkasta hela den smutsiga tanken att leka snällt barn får kompisar på båda sidor eller ta ställning. Vulcans inre talar med den starka rösten, den rösten som driver oss till handling, rösten som vill få Vulcan att slita av sig ämbetets tunga roll och sålla sig till skaran "fångarna" som Onda fåret kallar oss. Du är inte förlorad ännu Vulcan men snart, hos oss får du peta näsan synligt.

Tufflan2007-01-27 13:26
Antal inlägg: 1254

I klarspråk om man rensar ut drävlet och dem obegripliga orden så kan vi alltså summera det som framkommit i tråden hittills.... Mouche finns inte, han är en ouppnåerlig karaktär som övervakarna hittat på för att ge sitens kvinnliga medlemmar något att drömma om. Adam och Martin finns inte heller, det är också två karaktärer som överavkarna hittat på för att upprätt hålla spänning och balans på siten....
Härligt att du är tillbaka Martin, det har varit alldeles för lite konspirationsteorier här utan dig. *skrattar så jag trillar av stolen här*

HappyU2007-01-27 13:50
Antal inlägg: 6836

*smälter när jag läser Mouche's inlägg*

tildus71 - Ej medlem längre2007-01-27 15:08
Antal inlägg: 1282

Mouche finns inte?? mina drömmars prins.... SNYYYYFT!!
vill ha en riktig prins till övervakare nu!!!!

Vanvård - Ej medlem längre2007-01-27 15:24

Misströsta inte hagga, jag menar övervakare, här har du filmen - lite grädde på grädden

www.imdb.com/title/tt0443 543/

tildus71 - Ej medlem längre2007-01-27 15:29
Antal inlägg: 1282

Men... snyftar fortfarande (utan att ha klickat på länken;P)....vi pratar om mouche
min prins....han bara måste finnas... övervakreriet blir inte detsamma annars...

grönöga - Ej medlem längre2007-01-27 15:45

Helt ortoligt vad en enkel liten fråga kan leda till!!! :D;P

Tufflan2007-01-27 15:46
Antal inlägg: 1254

Visst är det hemsk Tildus!!! Adam och Martin, (som inte heller finns) har förstört vår dröm om en prins på Betapet vid namn Mouche. Här han man varit helt öppet förälskad i honom i månader och helt plötsligt rasar drömmen samman. Hmmm, vem ska nu bära omkring den där durrande tjutande grejen runt halsen, och än viktigare är att ta reda på: VEM ligger bakom komplotten,,, och vem ska svara grönöga i nöd hädanefter?

Nån måste iaf klicka på länken och kolla så det inte är nåt galet olämpligt den leder till... gör det du vännen är du snäll!!!

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?