Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 39 |
Mobilspel
Pågående | 21 326 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
stefanf | 2007-11-28 13:50 | |
q-tile: jag håller med för egen del. Själv spelar jag helst standardbräde av den anledningen. Samtidigt finns det ju tusentals människor här som bara lirar för att det är kul och då skulle det säkert vara ett lite kittlande lotteriinslag i leken.. :) Om förslaget mot förmodan införs hoppas jag att det fortfarande fritt att välja vilket bräde man vill spela på. Så du bör kunna vara lugn i vilket fall som helst.. :) | ||
vulcan | 2007-11-28 14:05 | |
Det som skulle göra mig personligen mest glad vore nog Öppet Scrabble - man ser både motståndarens brickor och den kommande brickdragningsföljden. Vi har provat en del IRL och det är en oerhört intressant strategisk utmaning och fruktansvärt stressande :) | ||
skåldå - Ej medlem längre | 2007-11-28 14:13 | |
jag vill ha ett rött bräde med gnistrande stjärnor så det blir lite jultema. jag tror helt allvarligt man kan spela seriöst med det också. Med ca 9000 matcher sammanlagt i olika nick så vet jag att man får tänka till och använda taktik i alla underlag tack vare att stäverna alltid blir olika och att motståndaren tänker han med. standard är inte bäst på något vis inte andra underlag heller, men eftersom vanan gör att man vet hur man ska spela taktiskt är det naturligtvis enklare för irlspelare med standard. så med tanke på julen som kommer så tycker jag ett rött bräde med gnistrande stjärnor i kanterna kanske en å annan raket för rullen man lägger skulle vara riktigt trevligt som omväxling och utmaning för hjärnan. | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2007-11-30 17:58 | |
Men om man på "bonusscrambling" bara fick EN gång på sig i var att trycka! Då måste man ju tänka till om det verkligen är dax att trycka eller om läget kan bli bättre!! | ||
Snurt | 2007-12-04 18:41 | |
Jag gjorde en bricka. länk kommer | ||
Snurt | 2007-12-04 21:39 | |
www.snurt.se - länken betapetbrickor | ||
_sirbosch - Ej medlem längre | 2007-12-05 23:07 | |
Haha Snurt, ganska extremt :D | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-12-06 15:57 | |
Volymkontroll tycker jag i alla fall verkar vara en bra idé. Ibland går det inte att höja bakgrundsmusiken (i det andra programmet man kör medan man spelar) tillräckligt utan att använda centrala volymkontrollen, och då blir drag-ljudet störande högt. :) | ||