Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 21 594 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
robengt - Ej medlem längre | 2008-01-22 20:38 | |
VAD ÄR DÅ NÄTETIKETT UNDRAR EN ANNAN? | ||
warceain | 2008-01-22 21:06 | |
Du titulerar dig "övervakare/forumadmin" och att döma av det du skrivit tycks du även anse dig "nät-smart" el. iaf bättre en nig - oss - som är noviser på denna sait...!!? Borde inte du vara trevlig, hjälpsam o tillmötesgående??? Att döma av det du skrivit, tycks alla ovan nämda egenskaper saknas hos dig. Ursäkta om jag i frågasätter "övervakarämbetet", men de utalanden du gjort som svar på en enkel fråga - på en sida avsedd för just FRÅGOR - ! Jad tycker du kan svara på en enkel fråga utan att vara otrevlig o nedlåtande. El. alternativt inte svara alls... Hört talas om dälig PR?! | ||
warceain | 2008-01-22 21:08 | |
Ala kan göra misstag... även du kanske-----eller....?! | ||
warceain | 2008-01-22 21:13 | |
Vas jag menase var att vem som helst kan ha en dålig dag... Mvh o må bra, warceain | ||
robengt - Ej medlem längre | 2008-01-22 21:20 | |
JAG UNDRAR FORTFARANDE VAD NÄTETIKETT ÄR! MAN VILL JU INTE GÖRA BORT SIG... | ||
emmylicious | 2008-01-22 21:22 | |
alltså, jag tycker inte att vulcan var otrevlig, han gav dig svar på tal, sen är det ju upp till en själv i vilken slags ton man vill tolka ett inlägg. nätetikett är bl. a. att inte skriva med stora bokstäver eftersom det uppfattas som att man skriker. | ||
ankiborg | 2008-01-22 21:24 | |
därmed är väl frågan besvarad. | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2