Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 20 569 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
bosie | 2009-03-30 19:37 | |
Monk: dumt av mig tänkte inte på att det var möjligt att starta ett spel mot sig själv. Däremot prövade jag nu; och det funkar inte alls. Rutorna aktuell ställning och chatten är blanka, brädet visar bara rutorna (inte 2x et), jag har inte fått några bokstäver. (i safari) | ||
bosie | 2009-03-30 19:42 | |
I Firefox verkar det däremot funka utmärkt. Ordkontrollen tar en sekund (mitt internet är lite svajigt just nu), så det är det samma i de andra rummen för mig just nu. | ||
bosie | 2009-03-30 19:54 | |
Nu prövade jag med Safari igen, och det funkade att starta spelet. Startdraget ger 2x ordet som det skall, men i övrigt funkar fortfarande inte 2x och 3x rutorna eller 2xbokstavsrutorna. | ||
bosie | 2009-03-30 20:00 | |
Dock funkar inte poängrutorna i Firefox heller. Det fungerar på första dragen, och också om man lägger ett ord senare över en 3xord ruta som innehåller den bokstavsbricka som ligger i mitten av bräden. | ||
odin - Administratör | 2009-03-30 21:00 | |
Angående poängrutorna så är det ett känt fel, skall fixa det. | ||
odin - Administratör | 2009-03-30 22:37 | |
Bonusrutorna skall vara fixade nu. Kan lite fler macare testa FireFox och OSX 10.5.6 och se hur det går att lägga ord? | ||
sanlin | 2009-03-30 23:54 | |
Har varken Mac eller FireFox men kan knuffa fram tråden lite istället så den inte glöms bort! Bra om folk testar ju nu när ni jobbar på så bra med att försöka lösa problemen. :) | ||
bosie | 2009-03-31 13:41 | |
Nu funkar det perfekt i firefox! | ||
cafenoir | 2009-03-31 15:31 | |
Har mac (och firefox) . Den kan inte koppla upp i spelrummen för mig, kunde starta ett spel nyss men inte komma in i det. Nu svarar inte servern alls när jag försöker gå in i spelrummen. | ||
ordsvall - Ej medlem längre | 2009-04-01 22:57 | |
Jag vet inte riktigt hur turerna gått i uppdateringen och såmen jag har ett litet önskemål som gäller ljudet: finns det nån chans att man kan sätta in en volymfunktion så att man själv får anpassa nivån på de olika typerna av signaler som används på sajten..? Som det är nu är varningsljudet för övertid på en sån nivå att jag måste vrida ner volymen helt och hållet när tiden håller på att gå ut. Är det bara som jag tror mig minnas att just det ljudet inte var fullt så vansinnigt starkt innan eller har ni gjort nån ny inställning? Det står inte i nån proportion öht till de andra ljuden och detta medför t ex att jag ofta jag missar spelare som ansluter eftersom jag glömt att lägga på ljudet igen efter avslutad match. Jag vill däremot väldigt gärna höra när det är min tur att lägga så det vore helt enkelt perfekt om var och en kunde göra dessa justeringar efter sina personliga önskemål och behov! | ||
tsaren71 | 2009-04-05 22:58 | |
Hej! MAC OS 10.5.6 Safari 4 public Beta (5528.16) Aningen långsam uppladdning. Gick ej att se info om motspelare. Mvh Tommy | ||
Skrmf | 2009-04-05 23:07 | |
Ni ville inte ha nån safari-infp? Det tar iaf en väldans tid m safari, det är väl mest det man kan säga. Ska gå över till firefox nu. | ||
Skrmf | 2009-04-05 23:08 | |
oj, hade visst haft sidan uppe ett tag. såg inte inlägget innan. | ||
odin - Administratör | 2009-04-05 23:09 | |
Meddela hur det går med Firefox | ||
Skrmf | 2009-04-05 23:18 | |
Med firefox gick det lite snabbare, dock inte lika snabbt som de andra spelrummen. Annars så var det väldigt liten text (om det är meningen gillar jag inte det för jag är närsynt (: ) När jag spionerar tar det lång tid både med Safari och Firefox, även om ff är lite snällare. Dock verkar spelbrädena återges felaktigt (ibland inga poängställen alls) och brickorna läggs ut väldigt långsamt ett ord i taget. Vill ni ha mer respons kan ni säga vad jag ska titta efter. | ||
häggeby | 2009-04-05 23:41 | |
Hej! MAC OS 10.5.6 Safari gick ultratrögt....... | ||
frdg | 2009-04-06 09:32 | |
Lustigt nog var det ingen förbättring att köra papegojan med Safari på en Mac. Tvärtom. Och i vanliga fall, i alla övriga rum vill säga, går det ju som smort med Safari. Så jag vet inte riktigt vad syftet var? | ||
zafyr | 2009-04-06 18:59 | |
Jag hade inga problem med firefox i a f. | ||
Kummallinen | 2009-04-06 19:27 | |
Har inte provat i Safari men i firefox verkar allt funka fint. | ||
La Calcula | 2009-04-07 22:10 | |
Jag har Firefox 3.0.8 och OSX 10.4.11 och det kändes som det tog lång tid att ladda upp ett spel. Dessutom finns det en fördröjning när man klickar på lägg innan orden blir blå och sedan ljudet hörs. Samma när motspelaren lägger, först blir brickorna blå och sena hörs ljudet. Jag har däremot inte haft några problem med att poängen blir fel, och har heller inte provat spionering e d. Ähum...har det varit reklam i själva spelrumsfönstret tidigare? Lägg bara inte in några reklambanners i spelfönstret, då går det inte att koncentrera sig. | ||