Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 44 |
Mobilspel
Pågående | 20 813 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
AlliC73 | 2006-08-13 14:09 | |
Visst,det kan säkert vara kul att se hur folk ser ut men hur gör man om man,som jag,inte har någon digitalkamera??? Har heller inte någon webkamera. Då kan det bli lite svårt att ladda upp en bild..... | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2006-08-13 18:24 | |
Om adm tänker lägga ner sin själ och hjärta i att "sätta dit" oss som inte vill ha vår bild på sidan så tycker jag att ni ska lägga ner den energin på annat istället!! Och varför ska man ha en passbild på sig själv för? Vem kan vara intresserad av hur man ser ut? Det är väl fortfarande inte därför vi är här utan för att spela?? Spelar det då någon roll hur man ser ut? Och om resten av informationen(kön, ålder, bostadsort) är falsk (vilket jag är övertygad om att den är på en MYCKET stor del av medlemmarna) varför skulle inte bilden vara det oxå? | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2006-08-13 18:29 | |
Ursäkta, missade en del =) Och av de bilder som visas på första sidan, hur bra är de då? I motljus, suddiga, uppifrån, nerifrån osv.. Om det är såna bilder som godkänns så är de inte speciellt passfotolika. Det verkar ju som vilka skitbilder som helst godkänns. Håller med W.D, när ska ni ha fingeravtryck, ID-nummer och skonummer?? | ||
AnnikaP - Ej medlem längre | 2006-08-13 18:41 | |
Man MÅSTE ju inte ha någon bild om man inte vill...Och ni som har bilder som föreställer något annat än ert ansikte verkar få ha kvar dom men då kommer ni inte upp bland de senaste besökarna. Så mycket upprördhet för så lite....känns som ett riktigt I-landsproblem =) | ||
monk - Administratör | 2006-08-13 19:05 | |
myran_64: EXAKT VEM har påstått att bilden måste vara lika perfekt som en passbild för att den ska bli godkänd? Inte någon av oss som driver sajten iallafall! Läs under bildreglerna innan du vräker ur dig vad som helst. Som AnnikaP skriver så har jag hela tiden poängterat att de som inte vill ladda upp bild på sig själv kan använda standardbilden (eller sin gamla om man har någon) istället. Om detta inte passar myran_64 så ser jag hällre att hon avslutar sitt konto här och spelar någon annanstans än fortsätter att klaga och uppmana folk att ladda upp fejkade bilder. | ||
Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-08-13 19:10 | |
Hmm, är ju för ful för att fastna på bild *fniss*, så jag behåller min kisse och försöker stå ut med att inte hamna på förstasidan... Sicken tur att det går då! | ||
Kerstin H | 2006-08-13 19:29 | |
Tycker det är storm i ett vattenglas det här. Tycker det är kul att se hur personen ser ut som jag spelar mot så jag tycksr detta är bara positivt. Jag är inte världens vackraste:-) Har ju kommit lite till åren själv och tycker inte man skall skämmas för hur man ser ut. Så sluta gnäll. Ladda upp en bild eller LÅT BLI. Det är upp till var och en. | ||
Jibbarn - Ej medlem längre | 2006-08-13 20:06 | |
Myran, om du är här för att spela varför lägger du ned 40 timmar på ett otrevligt och snorkigt inlägg om en bild?? Come on, precis som kerstin skriver, ladda upp en ny bild på ansiktet, behåll eran gamla eller låt bli, ska de va så svårt eller? Chill! | ||
Qårn | 2006-08-13 20:24 | |
Ja orka bry sig om bild antingen har man en eller så låter man bli, inte hela världen. Finns annat att lägga ner enegeri på. | ||
oeronbarn - Ej medlem längre | 2006-08-13 20:53 | |
jag ångrade mig. jag vill vara konform. hoppas jag blir godkänd. | ||
bananafish | 2006-08-13 22:11 | |
Det var jag som lite polemiskt skrev passbild, det var menat som en liknelse och inte som ett påstående att betapet har samma krav som svenska polismyndigheten på vilka bilder de accepterar. Jag tycker att det är en dum regel och att man borde få ladda upp nya bilder som inte hamnar på "senast inloggade". Och nä, det kanske inte är en lika viktig debatt som kriget i libanon, men inlägg vars mening är "meh. orka bry sig. gilla läget eller dra." känns inte särskilt konstruktiva. | ||
Jibbarn - Ej medlem längre | 2006-08-13 22:18 | |
gillalalala läget, som Ledin hade sagt det. | ||
bananafish | 2006-08-13 22:20 | |
Gött att någon lägger ribban på en högre nivå, det var lite lågt förut. | ||
tanthäxa - Ej medlem längre | 2006-08-13 22:24 | |
vilket väsen för ingenting. Man väljer ju själv om man vill ha sitt foto eller den bild man redan har. Hur man än väljer kan man ju spela och det är huvudsaken eller hur. | ||
tildus71 - Ej medlem längre | 2006-08-13 23:02 | |
hehe med de nya engelska sajten så ger jag mig å ska fixa fram en bild på mig själv bättre visa ansiktet än att ha inget... hoppas inte alla springer iväg i ren förskräckelse bara.... | ||
Nemi | 2006-08-13 23:13 | |
jag är snyggare som tecknad så jag behåller den ;) Det är ju upp till en själv hur man vill göra. | ||
oeronbarn - Ej medlem längre | 2006-08-14 00:17 | |
hmm. det luktar redigering i den här tråden... | ||
oeronbarn - Ej medlem längre | 2006-08-14 00:19 | |
haha...nä det var bananafish. som upprepade sig bara. jag är lite blind och svamlar. don't mind me, som de säger | ||
Pekkis | 2006-08-14 07:47 | |
Jag tycker fö att Myran_64 skall få komma med alla invändningar hon har utan att admin skall uppmana henne att säga upp sitt medlemsskap. Det är väl inte konstigt att man ifrågasätter en konstig regel, som jag inte heller ser som en förbättring av sajten. | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2006-08-14 09:13 | |
Bowatoon kan inte klockan eller så skriver du väldigt långsamt själv.. Tack till Pekkis som verkar vara den enda som förstår.. Det ÄR en konstig regel och tittar man på bilderna så får det ju inte vara en bild där du är uppe, nere eller på sidan utan du ska vara mitt i bilden, och då är det väl en typ passbild.. Och inte faen tänker jag säga upp mitt medlemskap här inte, men ni kan ju stänga av mig, det brukar ju ni vara snabba med så fort ni får mothugg =).. | ||