Spelrum
Giraffen | 44 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 66 |
Mobilspel
Pågående | 21 338 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mouche - Administratör | 2007-11-04 19:35 | |
Jag har, genom att jag är en klantskalle, raderat ett inlägg av misstag! Jag har mailat skribenten och förklarat och också bett om ursäkt. Mouche | ||
SheDeVille | 2007-11-04 19:39 | |
Tråkigt om du ser det som förnedring och påhopp Urbio att jag ger ett exempel ur livet (Coop), vilket f ö är sant, och att jag ställer en väl motiverad fråga vilken slags demokrati man får om en och samma person har flera röster. | ||
Bitte - Administratör | 2007-11-04 19:56 | |
Och som det är skrivet BETAPET är igen demokrati, det finns ägare till saiten och de bestämmer ,, så enkelt eller hur.. Jag känner igen fenomenet från ett forum där jag är aktiv moderator , det är alltid en massa gnäll om förändringar och annat i stället för att se vad man faktiskt erbjuds,, Här får vi ett spel på en bra sida , det är gratis,, vad kan man mera begära Bitte | ||
urbio - Ej medlem längre | 2007-11-04 20:02 | |
Ja det är väl förutsatt att jag skulle vara ohederlig och använda fler än en användare vid en medlemsomröstning, vilket jag aldrig skulle.Det är just det faktum att du anser dej veta att jag skulle fuska i det läget som gör att jag tycker du har en otrevlig ton. Ok jag ska inte försöka hitta vägar att få medlemmars röster hörda i fortsättningen! Min vilja var enbart god, men som vanligt är det min otålighet som hackas ned på och inte mina goda intentioner. Ville inget illa!!!!!! | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2007-11-04 20:05 | |
ursäkten godtagen, Mouche.. Tyvärr kommer jag inte ens ihåg vad jag skrev så jag kan inte skriva det igen! :) HAr en svag aning om att jag höll med SDV dock.. | ||
Forky - Ej medlem längre | 2007-11-04 20:20 | |
Det handlade om att du var lika kort som hondjävulen. ^^ | ||
Mouche - Administratör | 2007-11-04 20:29 | |
Tack myran_64. Forky har rätt, det handlade om att du instämde med SheDeVille och om din ringa längd. =) Mouche | ||
SheDeVille | 2007-11-04 20:50 | |
Liten men naggande god ;-) Så sant som det är sagt! | ||
urbio - Ej medlem längre | 2007-11-04 22:07 | |
Det där med att insinuera att jag skulle använda mer än en användare vid medlemsomröstning, och att detta påstående har uppfattats som kränkande av mej, väljer du alltså att inte kommentera Shedeville? Är det förbjudet att HA mer än en användare? I så fall har jag missat det. Att jag svarade med fel användare har vi ju med din hjälp konstaterat. | ||
odin - Administratör | 2007-11-04 22:14 | |
Utan att veta exakt vad det hela handlar om (orkar inte läsa igenom hela tråden :-) så kan jag svara Ja på den fråga jag tror ställs dvs att det vore trevligt om man kunde ha flera topplistor som delas upp beroende på spelsätt & bräde. För tillfället håller vi dock på med lite annat. PS. Det är helt OK att ge förslag här, vi uppmanar till och med folk att göra det. Oftast är det dock repetitioner på tidigare grejer som vi vet bör göras (vilket inte denna är tror jag...) | ||
urbio - Ej medlem längre | 2007-11-04 22:20 | |
Tack för svaret Odin. Då var jag inte så fel ute som en del andra fått mej att tro. | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2007-11-04 23:06 | |
Man måste respektera den positiva inställningen till förslag etc. Skulle man få för sig att skicka lite goda idéer till exempelvis Apple skulle man istället bemötas med ett brev från deras advokater. cbs13.com/topstories...12 157.html | ||
urbio - Ej medlem längre | 2007-11-04 23:36 | |
Kändes lite som att det rörde sig om just en sådan advokat(om än informell), när en viss övervakare började gå på:). | ||
Nemi | 2007-11-04 23:45 | |
Jag har inte sett någon dryghet eller liknande vad gäller svar på frågorna du hade. Sen att det har kommenterats om otålighet och tolkningar och liknande är en annan sak. urbio: Du har fått svar och kommentarer på dina frågor från många personer här och det tycker jag är positivt. Att man kan tycka olika om olika saker är rätt givet och det sker jämt och ständigt och likaså med fletolkningar och övertolkningar. Jag tycker att tråden ska handla om frågorna och inte spåra ut i dryghet och pikningar. För att förebygga: "Men xxxxx började ju" är inte ett argument som funkar enligt mig, tycker man att något är förkastligt/dåligt så ger man inte tillbaka med samma mynt. Mvh, Nemi | ||
SheDeVille | 2007-11-05 00:04 | |
Anledningen Urbio att jag inte svarade på ditt senaste inlägg var att jag tyckte att du fått ett svar på det redan i tidigare inlägg från mig. Jag har INTE insinuerat att du skulle fuska i ett sådant läge eller fuska, vara ohederlig, över huvud taget. Jag har skrivit saker som är riktade till dig samt rent generella saker också sedan har du , enligt min uppfattning, läst in en massa som faktiskt inte står någonstans i mina inlägg. OM man hade medlemsomröstningar och man har flera användare så innebär det en möjlighet att för den som så önskar rösta flera ggr, vilket enligt min uppfattning skulle innebära att det inte blir rättvisande omröstningar och definitivt inte en sann demokrati. Om jag förstår ditt senaste inlägg rätt så har du tolkat det som att "SDV tror att jag Urbio skulle vara ohederlig och använda mig av den möjligheten". Fel, fel, fel - dock tror jag att det finns de som skulle använda den möjligheten. Nu har jag sagt att jag inte tror på medlemsomröstningar och därmed har det ingen betydelse. Skulle man däremot bestämma sig för sådana - ja då är det viktigt att det bara finns en möjlighet att rösta. I mina inlägg har jag använt exempel för att belysa vad jag menar. Jag tycker att det ger ett annat perspektiv på saker och ting om man tittar på hur det kan se ut i andra sammanhang- från ett annat håll. Åter igen - om du gör en tolkning som inte alls var min avsikt så kan du ju inte ställa mig till svars för den. Jag skulle kunna skriva, helt sanningsenligt, att min vilja att svara dig var enbart god. Jag uttryckte mina åsikter precis som du uttryckt dina. Diskussion och dialog är viktig men jag kan också uppleva att det är jobbigt när motparten tar det personligt istället för att se vad det faktiskt handlar om : Olika åsikter, olika synsätt. Det gäller inte bara dig - utan det gäller rent generellt också! Jag har inte sagt något nedlåtande om dig - det är HELT din egen tolkning. Till slut - Nej det är inte förbjudet att ha fler konton men den frågan har heller inte varit aktuell i denna tråd innan du tog upp den i det senaste inlägget riktat till mig. För övrigt finns inget rätt eller fel i en diskussion - det handlar om olika åsikter. | ||
urbio - Ej medlem längre | 2007-11-05 00:11 | |
4:e november 17:44. Ja du Shedeville. Hur ska man tolka dej när du gör denna inflik i dåvarande sammanhang? | ||
SheDeVille | 2007-11-05 00:15 | |
Jag skulle också ha tillagt att en diskussion inte går ut på att kora en vinnare. F ö sätter jag punkt nu i diskussionen i denna tråd för min del. Vill du mig något ytterligare får du ta det privat. | ||
urbio - Ej medlem längre | 2007-11-05 00:46 | |
Sätt du gärna punkt. Undrar dock fortfarande hur jag skulle tolkat det inlägg jag kommenterade ovan, om det nu var så juste som du vill göra gällande att allt du skriver är? | ||