Spelrum
Giraffen27
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
25
Inloggade55
Mobilspel
Pågående21 335

Forumkategorier

Användare Inlägg  
skåldå - Ej medlem längre2007-11-26 18:34
Antal inlägg: 521

urbio jag förstår ärligt talat inte frågan.

skåldå - Ej medlem längre2007-11-26 18:35

vilket inlägg av alla tusentals är det dessutom du pratar om? du fattar att jag pratar om en helhet av allt du skrivit inte ett enda va?

skåldå - Ej medlem längre2007-11-26 18:39

och varför i helafridens dar skall jag dessutom göra det? har jag inte redan sagt vad jag tycker?

urbio - Ej medlem längre2007-11-26 19:09
Antal inlägg: 64

Gud! Faktumet att admin. vägrar döpa om ett rum från Hunden till standardhunden, i syfte att skapa ett tillhåll för standardspelare. Detta har i massor trådar av många användare önskat under en längre tid. Det enda vi önskar(för vi ÄR flera) är ett namnbyte vilket nonchaleras.

Mouche - Administratör2007-11-26 19:25
Antal inlägg: 24193

Odin har gett sitt svar på frågan och efter det finns egentligen inte mycket att tillägga eftersom det är upp till ägarna vad som ska eller inte ska göras här på sajten.

Att som gäst på en sajt skriva att "det tog jättelång tis innan jag började bli provocerande mot honom" bevisar bara att det saknas hyfs och gott uppförande!
Etiketten säger nämligen att man alltid uppför sig snyggt mot värd/värdinna!

Att börja käbbla sinsemellan är bara barnsligt och tar upp onödig plats!

Jag låter ändå tråden vara öppen för fortsatt diskussion...tills vidare!
Håll er till ämnet.

Mouche

skåldå - Ej medlem längre2007-11-26 19:29

jamen vad är det du vill jag ska gå in å i detalj beskriva? jag förstår inte?och varför just jag? med tanke på att jag inte har något som helst behov av ett standard rum trotts att jag mer o mer spelar just det så förstår jag inte vad det är du vill att jag ska tillägga? Jag får jämt spelar som vill spela. inga probs. vad jag än väljer.

och med tanke på att väldigt många valt att inte säga något i denna tråd så kan man med säkerhet tro att väldigt mång ainte bryr sig ett jota om vad hunden heter. De flesta skulle säkert hamna i girren i allafall.

Jag spelar inte här för att endast spela standard jag kommer aldrig o göra det för jag formligen älskar slump men du ville i ditt inlägg innan detta att jag i detalj skulle beskriva nånting om dej o ditt sätt att uttrycka dig i något enskilt inlägg. Jag förstår inte varför jag skulle göra det heller?

Jag älskar betapet och vet att många många gör det med och att många är rätt nöjda. så snälla lägg ner nu för om jag var admin skulle jag springa åt andra hållet, jag fattar inte att de orkat svara så mycket som de gjort o nu tänker inte jag säga mer i detta.

skåldå - Ej medlem längre2007-11-26 19:30

oki mouche jag han inte se sorry.

zenlinpen2007-11-26 19:43
Antal inlägg: 89

jag skulle älska ett standardrum, men det är väl ingen idé att bråka om det.
en omröstning för att se hur intresset ligger bland de som röstar skulle dock vara givande.

jag fattar inte varför kraven alltid ska bli så hetsiga. man ger sin åsikt och går vidare med livet. filmstaden har inte börjat bryta sina filmer mitt i trots att jag förra veckan sa att det vore en bra idé med en kisspaus mitt i långa filmer och hagahallen öppnar fortfarande kl 7 på morgonen trots att jag vill att de ska öppna sin brödavdelning kl 6 så att vi morgonpromenadare kan köpa frulle där.

gå vidare i livet urbio. ibland kan man bara säga vad man tycker och hoppas på det bästa. förr eller senare måste man släppa taget.

getramses2007-11-26 19:48
Antal inlägg: 371

ett lättöverskådligt sätt att mäta efterfrågan är väl att starta en namnlista som man kan kopiera och fylla på med sitt namn/nick:

vi är intresserade av att det skapas ett rum endast för standardspel
mvh,

getramses

hugokolbaz2007-11-26 19:50
Antal inlägg: 665

mvh,

getramses
hugokolbaz

urbio - Ej medlem längre2007-11-26 20:00

Ok . Härmed kapitulerar jag i min idoga strävan efter att kunna få vara med och påverka i liten skala. Jag ber dej Odin om ursäkt(ingen annan) för att jag haft fel infallsvinkel i diskussionen! Det är din sajt och du gör vad du vill givetvis. Hade bara önskat att du ibland fångar upp de små önskemålen, som kan göra skillnad för användare av en viss kategori(även om du själv inte är en utpräglad standardspelare som lägger massa tid på att hitta standardspel i ett hav av slumpspel) Jag bad dej bara ändra ett spelrumsnamn trots allt.
Tyvärr har diskussionen kommit att handla mer om mej än om den lilla förändring jag bad om. Jag tror dock fortfarande inte att du nånsin skulle tillmötesgått mitt önskemål, även om jag hade visat mer "god ton" och tålamod!

urbio - Ej medlem längre2007-11-26 20:02

Tyvärr hugokolbaz och getramses. Jag har gett upp tron på att det gör skillnad!

BosseBolle2007-11-26 20:21
Antal inlägg: 265

mvh,

getramses
hugokolbaz
Bossebolle

af Skamhuvud2007-11-26 20:28
Antal inlägg: 58

Tyvärr räcker det inte att ändra ett spelrumsnamn bara. Utan det måste programmeras så att det bara blir tillåtet att öppna standardbrädet. Iofs låter det som en begränsad arbetsinsats.

Jag har dock inga större problem att hitta medspelare med nuvarande utformning.

Ruhrgebit - Ej medlem längre2007-11-26 21:08
Antal inlägg: 339

Vi vill inte ha ett segregerat betapet. De seriösa spelarna och barnen i bollhavet ska få samsas i samma rum också fortsättningsvis
mvh,

Ruhrgebit

stefanf2007-11-26 21:47
Antal inlägg: 1744

Varför skulle det inte räcka att döpa om ett rum Skamhuvud?
Jag är fullständigt övertygad om motsatsen, ett rum med _namnet_ Standard (eller liknande) skulle räcka för att lotsa in alla som vill. Dyker det upp någon slumpare så är det väl knappast något problem..?

mvh,

getramses
hugokolbaz
Bossebolle
StefanF

Bitte - Administratör2007-11-26 21:48
Antal inlägg: 24081

Har ni INTE läst vad Odin skrev, =// Varför fortsätter ni att tjata då,,

Säger som vi säger på ett annat forum,, Detta är ingen demokrati,, det finns de som äger och bestämmer samt , att de sedan har delegerat till andra att hjälpa till..

Anser att ämnet är uttömt, då svaret redan är givet,.....

Bitte

Perpersa - Ej medlem längre2007-11-26 22:03
Antal inlägg: 2193

Jag tror inte att ett namnbyta skulle räcka, programmerarna måste nog ändra så att endast standardspel går att starta...

Annars skulle det genast bli massa bråk och diskussioner runt alla icke-vetande som skulle starta icke-standard-spel i "standard-rummet".

ordsvall - Ej medlem längre2007-11-26 22:09
Antal inlägg: 425

vi är intresserade av att det skapas [namnges, ordsvalls formulering] ett rum endast för standardspel [och är även tacksamma för att vi får ha sajten precis som den är, ordsvalls tillägg]

mvh,

getramses
hugokolbaz
Bossebolle
StefanF
ordsvall

skåldå - Ej medlem längre2007-11-26 22:25

jag skriver på motlistan då jag skulle sakna charmen med att spela vad som faller mig in o tycka det´vore mycket tråkigt och besvärligt var gång jag måste byta rum för den sakens skull. Jag vill spela mot alla med liknande rating oavsett om de är irlspelare eller ej och oavsett om de spelar slump eller standard. Jag VILL leka med alla barnen i sandlådan och tycker det är synd om man inte får den möjligheten för att man valt ett annat rum.

ps dito urbio.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?