Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade53
Mobilspel
Pågående21 318

Forumkategorier

Användare Inlägg  
vilda-tilda2007-11-26 22:48
Antal inlägg: 65

Hmm...Har jag missuppfattat helt eller är det meningen att det bara ska spelas standarspel i hunden, meningen är väl att man kan spela standard även i dom andra rummen..Hur som helst så skriver jag gärna på lista för standardspel i hunden, det skulle vara kanon att hitta likasinniga på ett och samma ställe.

urbio - Ej medlem längre2007-11-26 22:48
Antal inlägg: 64

Du verkar ganska egoistisk som person Skåldå. Det finns väl ca 10 rum till där du kan hålla till med mixade vänner! Hur lång tid skulle det ta dej att lära dej att standardhunden framför allt innehåller standardspel?

hugokolbaz2007-11-26 22:56
Antal inlägg: 665

Kom igen nu. Skärpning. Låt tråden handla om standardrum utan påhopp. Bitte och Skåldå, vi förstår att ni älskar odin och monk. Vi gillar dem med men är för dumma föra fatta att demokrati inte råder. Håna oss vi rör oss ni står still.

skåldå - Ej medlem längre2007-11-26 23:08
Antal inlägg: 521

ja tråden handlar om standardrum, jag trodde det var det jag skrev? jag vill som sagt inte ha något,

å hugo jag tycker det är du som hånar dem som du tycker stå still.
men ja jag ka va tyst nu.

Mouche - Administratör2007-11-26 23:21
Antal inlägg: 24193

Okey..Vi gör ETT försök till och sedan stänger jag ner den här tråden...

Håll er till ämnet.
Inga personliga påhopp.

Jag har också avlägsnat ett inlägg.
Meddelas endast på detta sätt.

Mouche

Nemi2007-11-26 23:27
Antal inlägg: 5952

hugokolbaz: men mot gummi glas och metall betyder ett mirakel inget alls? (obs. hör inte till ämnet alls)

urbio: Jag finner det intressant att du skriver "Kommer inte att skriva mer inlägg i denna fråga, då jag i fortsättningen väljer att inte vara nöjd med sajten som den är." För att en liten stund senare, och sen ett antal gånger till fortsätter att skriva om just detta ämne :)
Ta det inte som en pik, jag fick bara en anledning att le för första gången när jag läser i denna tråd.

Jag håller med Mouche, vi ska med fördel diskutera trådämnet i tråden så snälla försök hålla er till det. Beteende och "forumvett" och liknande kan ju få ha en egen tråd :)

Snygg idé med en lista med "namnunderskrifter" :) Kul med lite nya taktiker.

God natt,
Nemi (ja, jag själv var nog lite väl off-topic själv nu (jag ger mig en svart kamel)men jag ville understryka att vissa diskussioner kan hållas i andra trådar om de nu måste hållas alls.)

urbio - Ej medlem längre2007-11-26 23:28

Vad är det för ide att prata om standardrum, vi får ändå inget! Det har väl framgått med all önskvärd tydlighet Mouche. För mej kan du gärna stänga denna tråd. Den spårade ju redan ur när Odin sa att han inte har tid att ändra namnet på ETT rum för att göra alla oss standardspelare glada, utan sa att detta skulle ta för lång tid. jag förväntar mej ej demokrati, men kanske att en sån liten förändring i alla fall bemött med viss nyfikenhet.

Nemi2007-11-26 23:28

Oj. Mouche hann skriva ett till emellan. Ursäkta röran.

urbio - Ej medlem längre2007-11-26 23:30

Nemi du såg alltså inte mitt tillägg under det inlägg du pikad!

urbio - Ej medlem längre2007-11-26 23:33

Förresten Nemi,vad hände med ngn form av svar på mitt privata meddelande?

getramses2007-11-26 23:44
Antal inlägg: 371

många starka känslor här, hoppas de rymms under taket. jag är mest oroad över att listan ska försvinna i rabaldret, men jag vågar inte bumpa fram den. kan inte nån mer ta och skriva under?

stefanf2007-11-27 09:36
Antal inlägg: 1744

Jo, diskussionen har väl gått runt några varv nu och inget nytt har framkommit. Låt oss som vill få ihop ett intresseunderlag hållas nu. Att starta en namninsamling MOT ett förslag på en pytteändring som inte ens är genomförd än känns lite.. begränsat - men visst, helt ok om det känns viktigt.
Däremot kanske man skulle kunna starta en egen tråd för ändamålet.. :)

Fyll på listan nu alla glada! :)

Mouche - Administratör2007-11-27 09:47
Antal inlägg: 24193

Listan ser just nu ut som följer:

vi är intresserade av att det skapas ett rum endast för standardspel
mvh,

getramses
hugokolbaz
Bossebolle
StefanF
ordsvall

Mark Renton2007-11-27 09:51
Antal inlägg: 4

mvh,

getramses
hugokolbaz
Bossebolle
StefanF
ordsvall
Mark Renton

singelmalt2007-11-27 10:58
Antal inlägg: 73

mvh,

getramses
hugokolbaz
Bossebolle
StefanF
ordsvall
Mark Renton
Singelmalt

Nemi2007-11-27 11:33

urbio: klart jag läst dina inlägg :) Jag pikade heller inte. Tycker precis som du bara att det är intressant med mkt snack och lite action, typ. :)
Jag ska svara på ditt privatmeddelande, hqar inte hunnir än bara då jag befann mig på resande fot mot gbg till större delen av gårdagen och var inloggad i enbart 5 min på kvällen. Men, denna diskussion får vi fortsätta i mailen för att denna tråd ska hålla sig till ämnet och att den finfina listan med namnunderskrifter ska synas bättre.

Mvh,
Nemi

Bullens2007-11-27 12:01
Antal inlägg: 7

mvh,

getramses
hugokolbaz
Bossebolle
StefanF
ordsvall
Mark Renton