Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 10 |
Mobilspel
Pågående | 21 608 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Baltazar_ | 2006-01-15 14:18 | |
Ljud vid matchslut Vill absolut inte stressa er men tänkte fråga om/när det kommer ett ljud när matchen avslutas. Vet att denna fråga varit uppe förr men det var ett tag sen. Även det MYCKET irriterande ljudet vid tidsslut (sista 30sek) skulle väl ändras till något lugnare. Tänkte bara kolla med er om ni har någon tidplan angående dessa ljud. | ||
oeronbarn - Ej medlem längre | 2006-01-15 15:53 | |
en grej man skulle kunna göra är att ha samma volym på alla ljuden så att man inte blir chockad när det plingar på eller när man får tidsbrist (det optimala med tidsbristljudet vore givetvis att ta bort det) | ||
Angel Dust | 2006-01-15 21:00 | |
Ljudet gör det spelet intressantare,fast det skulle vara bra om det fast ett avslutnings ljud också. | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2006-01-16 08:07 | |
Trådar om 30sek-ljudet brukar bli låsta, så försök nu hålla er till två ämnen så kanske inte det blir det :) | ||
Vigdir | 2006-01-16 19:32 | |
Ett slut-tjut är en av de ytterst få saker jag saknar på denna eminenta sida. (Den andra är fler rating-poäng till mig, men det är nog inte admins problem...) | ||
bollkoll | 2006-10-31 10:28 | |
Slut-tjut är förutom ett underbart ord en jättebra idé. Jag har många gånger varit helt absorberad av att få ut mina sista brickor när matchen plötsligt är över, motståndaren gar tackat för sig och logggat ur. Snopen sitter man där. In med ett litet ljud tack. | ||
blue_moon | 2006-10-31 14:58 | |
Ja tack, det vore önskvärt! | ||
Zizzi | 2006-11-03 18:24 | |
Jag har skrivit det förut men skriver gärna igen att en slutsignal vore en bra idé. Ibland när jag väntar på att motspelaren ska lägga så läser jag på forumet och det har hänt fler än en gång att motspelaren lagt ut sina sista brickor och gått iväg innan jag hunnit tacka för matchen. Iofs så skriver jag alltid och förklarar varför jag tystnade, men slutsignal - Ja tack :-). | ||
odin - Administratör | 2006-11-03 21:24 | |
www.betapet.com/misc...t_ todo.txt Detta har stått där ett bra tag. Kolla de trådarna om förbättringar! | ||