Spelrum
Giraffen | 13 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 28 |
Mobilspel
Pågående | 21 182 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
jinx8 | 2006-01-21 16:42 | |
Kommer inte in Har samma problem hela tiden har försökt med annan webbläsare. Oavslutat strängkonstant står det som fel då jag söker mer information genom att trycka på den där lilla feltriangeln som kommer upp nere tv i rutan. Sidan laddas upp och är klar men innehåller fel. Har det här med min brandvägg att göra. Ibland kommer jag in men jag får försöka ca tio ggr innan det funkar. | ||
odin - Administratör | 2006-01-21 16:48 | |
TV-ruta? Feltriangel? Strängkonstant? Läs tipsen på "Vanliga frågor", uppgradera Macromedia Flash Player etc. | ||
jinx8 | 2006-01-21 17:09 | |
Märker att det funkar då jag inaktiverar brandväggen. Går det att skriva in på nåt sätt så att jag kan ha den på men tillåta betapets adress? Hittar inget om det på vanliga frågor. | ||
odin - Administratör | 2006-01-21 18:15 | |
Det beror på från brandvägg till brandvägg. | ||
chickoshusse | 2007-03-13 08:18 | |
Har hittills kommit in via Giarffen men inget annat spelrum från min jobbdator. I dag kom jag inte in på Giraffen heller. Något jag kan göra? (Har inte befogenhet att påverka brandväggsfunktionerna) | ||
borg13 | 2007-03-13 10:47 | |
Detsamma gäller för mig som för Chickohusse. Har ni tagit bort att man kom in i Giraffen då man sitter bakom brandvägg. Jag kan inte heller påverka min brandväggsfunktion.... | ||
lillmellis | 2007-03-13 19:23 | |
Jag kan inte spela på betapet på min dator längre. har stängt av eventuella brandväggar, pop up fönster är tillåtna och jag tycks ha gjort allt jag förmår för att få spelet att fungera men det enda som händer så fort jag klickar på ett spelrum är att giraffen (oavsett vilket rum jag valt) kommer upp. Sedan börjar den en uppladdning på spelet men slutförs aldrig, så jag kommer aldrig in i själva spelrummet. Någon som vet vad det är för fel ? Vill bara notera att det fungerat helt problem fritt tidigare och att jag testat detta på olika datorer men problemet fortsätter uppstå. | ||
odin - Administratör | 2007-03-13 20:21 | |
Hat du rensat temporära Internetfile ("cache")? | ||
lillmellis | 2007-03-13 22:29 | |
Japp det är gjort och jag har även laddat ner Adobe Flash Player flera gånger om och försökt med mozilla firefox istället men ingenting tycks fungera. Det känns så konstigt eftersom att jag problemfritt kunde spela på denna dator för 3 veckor sedan. | ||