Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 21 608 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
myran_64 - Ej medlem längre | 2005-09-22 18:09 | |
tidsbegränsad paus.. Fler än jag som tycker att en tidsbegränsad paus skulle vara bra? Man blir lite less när man får frågan och ger med sig och personen inte kommer tillbaka. Jag vet att man inte ska acceptera en paus men när dom frågar om dom får lägga barn/gå till tvättmaskinen/göra kaffe/macka osv och inte kommer tillbaka då blir man lite less. Skulle kanske gå att ordna så det blev typ 5 minuter som vid nerkopplingar? Och givetvis ska den som är kvar få en massa poäng extra =) .Nä skämt å sido men man kunde vinna på typ WO. | ||
TofferJ82 | 2005-09-22 18:12 | |
:) Har varit inne på samma spår, men inte orkat skriva ett inlägg om det. Tycker det hade varit en bra lösning på problemet | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2005-09-22 21:10 | |
Det är på förlsag... får se om det blir av | ||
klotjohan | 2005-09-22 21:40 | |
Har blivit lurad av ett par pausare. Det bör vara en tidsgräns. 5 minuter förslagsvis, möjligen 10. Vid överskridande förlorar man spelet. | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2005-09-22 22:13 | |
tar det lång tid säg till en övervakare så gör vi vad vi kan | ||
littlebits | 2005-09-22 22:18 | |
råkade ut för detta, men jag stängde ner rutan och när jag kom tillbaka kunde jag spela igen, men den som pausat märkte det inte i tid så jag vann stort!!!!! den som pausat verkade bli jätte sur. Kan vara värt att prova om jag nu inte bara hade tur. jag vet nämligen inte riktigt vad jag gjorde....=)=)=) | ||
Bim1964 | 2005-09-22 22:36 | |
Toppenidé tycker jag. | ||
buffelina - Ej medlem längre | 2005-09-22 23:32 | |
bra ide nu törs man ju knappt gå med på att pausa | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2005-09-23 01:02 | |
Låter väl bra. Det som kan hända är väl att om man ska göra "det långa" toabesöket så kanske inte 10 minuter räcker. Då får man ge upp i stället, även om man känner motspelaren väl. Eller så skynda sig så gott det går. | ||
Ladymab - Ej medlem längre | 2005-09-23 15:24 | |
bra ide med tidsbegränsad paus | ||
Midnightlady | 2005-09-24 03:18 | |
Som det nu är utnyttjar en del pausen också, motspelaren begär paus när han/hon ska lägga. På det viset får han/hon extra betänketid.... | ||
singla | 2005-09-24 12:49 | |
Jag spelade med en spelare som bad om paus och jag var dum nog att acceptera. När han sen inte kom tillbaka skickade jag lite sura kommentarer vilket gav att han till slut la ner. Det konstiga bara tycker jag är att jag inte fick en enda pluspoäng och han inte minus. Visserligen ledde han lite, men det var ju en bra bit kvar av matchen och jag satt med högpoängare som jag kunde ha haft chans att lägga ut. | ||
MissTiger | 2005-09-24 12:54 | |
Ja,det där med pauserna är verkligen irriterande ! Att pausa för att sen bara strunta i att komma tillbaka o tro man ska vinan på det dessutom...Jag anmäler ALLA sånn jag spelar med! Jag accepterar inga pauser från någon,då får dom stänga ner eller avbryta matchen. Fegt är det dessutom o bara lämna spelet, trodde man var här för att man tyckte det var kul o spela men ack vad man bedrar sig. | ||
Lily | 2005-09-24 18:26 | |
Jag accepterar aldrig en paus om det inte är från en användare jag känner. Det är oerhört fräckt att be om paus utan att skriva innan hur länge man blir borta och det är ännu fräckare att bli sur om motspelaren inte vill acceptera en paus. | ||
skrabban | 2005-09-24 19:02 | |
Jag spelade med en spelare och han bad om att få pausa men han kom aldrig tillbaka. Jag accepterar bara pauser om de jag spelar med talar om vad de ska göra och kommer tillbaka och spelar igen. Jag tycker också det vore bra med tidsbegränsade pauser. En fem eller tio minuters paus tycker jag låter bra. Har de inte kommit tillbaka innan dess så förlorar de matchen. Hoppas att Ni på Betapet inför detta för allas bästa. | ||
merqria | 2006-10-26 20:17 | |
sitter nu och vänta på att en idiot ska komma tillbaka från paus, som jag så idiotiskt gick med på.. kände när jag accepterade pausen att jag gjorde bort mig. visst gjorde jag det. det sura är att JAG ska behöva förlora rating för att jag måste ge upp, när jag faktiskt leder med 200 poäng!! dålig förlorare verkar det som. kanske borde varnignsklockor ringa när vederbörande har 110 avbrutna matcher.. Men om betapet ska vara så bra som det egentligen är borde pauserna tidsbegränsas!!!!! | ||
odin - Administratör | 2006-10-26 20:41 | |
Tidsbegränsad är på gång, det står förövrigt i PAUS-tråden | ||
Grisebank | 2006-10-26 20:42 | |
Nice odin, tror att denna nyhet är den med högst prioritet med bakgrund av alla klagomål iforumet och chatten. | ||
smarr | 2006-10-30 17:58 | |
Är det svårt att fixa så man kan välja tid för pausen. Tex 1, 5 eller 10 min, beroende på anledningen till pausen... | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2006-10-31 07:11 | |
För övrigt vore det kanske önskvärt med antingen maximalt tre pauser per match, eller en möjlighet att välja "acceptera inte några fler pausförfrågningar" så att man slipper råka ut för folk som spammar med pausförfrågningar... | ||