Spelrum
Giraffen | 50 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 75 |
Mobilspel
Pågående | 22 065 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Nonna3 | 2006-03-15 10:39 | |
Information om spelare blir privatchatt.... När jag befinner mig i ett spelforum och högerklickar på någon i namnlistan så kan jag välja <<<namn på spelare>>>. Om jag väljer detta alternativ så kommer det upp en inforuta om den personen- toppenbra. Men det verkar också gå igång en privatchatt vilket jag inte är intresserad av. Finns det något enkelt sätt att få samma information om andra spelare utan att starta privatchatt. | ||
boktok | 2006-03-15 10:58 | |
Att högerklicka har jag aldrig själv provat på, dock kan du vänsterklicka på spelarens namn, då startas ingen chat | ||
Nonna3 | 2006-03-15 11:14 | |
Det funkar inte att vänsterklicka bara en gång, om jag däremot vänsterdubbelklickar så får jag upp samma ruta, fortfarande MED chatt. Här i forumet däremot funkar enkelvänsterklick utmärkt. | ||
boktok | 2006-03-15 11:33 | |
Du kan också prova att klicka på knappen "Sök medlem" här ovan och skriva in namnet på den du söker. Då ska det inte dyka upp nån chat. | ||
Blue Ztar | 2006-03-15 12:11 | |
Nonna3: Chatten startar inte (dvs den andra spelaren får inte upp nåt fönster) förrän du har skrivit något och tryckt på "Skicka". Du kan lugnt vänsterdubbelklicka eller högerklicka och välja <<namn>> utan att den andra spelaren märker någonting. | ||
Nonna3 | 2006-03-15 17:23 | |
Toppen, det är en bra funktion. Boktok - tack för tipsen, men nu när jag vet att detta fungerar så känns det nog smidigast. | ||