Spelrum
Giraffen | 55 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 41 |
Inloggade | 98 |
Mobilspel
Pågående | 21 977 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
annaHå | 2006-03-26 17:17 | |
Om man blir inbjuden På min skärm har det dykt upp att "mmm har bjudit in dig till spel 57" eller liknande. men hur gör jag för att komma in i det spelet då? | ||
Birgerkung - Spelvärd | 2006-03-26 17:55 | |
Du kan ansluta till spelet i högerkolumnen, precis som till vilket spel som helst. Men om du inte gör det tillräckligt snabbt finns ju risken att du har missat chansen och "mmm" har bjudit in någon annan i stället. | ||
Isse | 2006-04-01 19:20 | |
Jag blev också inbuden till ett spel 58, tror jag det stod. Vad är ett spel 58? Är det ngt speciellt med just det spelet? Jag hoppade inte på...var det otrevligt? | ||
Nemi | 2006-04-02 15:53 | |
Inte otrevligt att inte acceptera. Man gör som man vill :) Jag brukar svara "tack, men nejtack" när jag inte kan. Men det är ingen regel som måste följas. | ||
Femmy | 2006-04-02 17:58 | |
Om man blir inbjuden, så är det lättare att hitta spelet om man tittar på vilken person det är som bjuder in. Dsv, namnet på spelaren, och inte numret på spelet! | ||
coke100 | 2006-04-02 21:39 | |
Spelet blinkar, så det är lätt att se ändå. | ||
Femmy | 2006-04-03 00:26 | |
Helt riktigt coke100! Men det blinkar bara en stund! Och, många nya blir helt ställda, när dom sedan inte kan hitta något spel 58, typ. Men, det går faktiskt att se vilket spel det gäller, även på att "listen" med ranken är synlig. Det kan nog vara lite svårt att förstå för nybörjarna hur man gör för att hitta vilket spel det rör sig om, därför ville jag tipsa om att man kan se det även på namnet. Jag förstod nämligen ingenting alls, när jag första gången fick en inbjudan till spel nr XX, och hur jag skulle bära mig åt för att hitta det, när jag var ny här på Betapet. | ||