Spelrum
Giraffen | 40 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 62 |
Mobilspel
Pågående | 21 619 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kapris | 2006-04-12 21:29 | |
Problem när jag spelar.... Ibland ( läs ofta) så händer det att jag sitter och väntar i godan ro på att det ska bli min tur att lägga och så går min motspelares tid ut, men dennes tid fortsätter att ticka och då är det så att det i själva verket är min tur och det ser inte jag utan plötsligt rasslar det till och där sitter jag och min tid kan ha gått ut.... så himla trist! Jag har en relativt ny dator och 10 mgb bredbandsuppkopling. Är det någon som kan hjälpa mig med detta? | ||
Blue Ztar | 2006-04-12 21:32 | |
Jag har ingen lösning men ett tips är att skriva en punkt eller nåt i chatten då och då (och tryck på 'Skicka' alltså). Då märker du om det är problem med kontakten. | ||
kapris | 2006-04-12 21:39 | |
Ja det kan man ju göra, men det är så jäkla frusterande när man inte kommer någon vart. Händer detta kanske fler? Jag har aldrig stött på någon som jag spelat mot som känner igen problemet. Trodde jag var "mobbad" | ||
Blue Ztar | 2006-04-12 21:43 | |
Ibland händer det för mig men det är ytterst sällan; var hundrade match eller nåt... | ||
Pekkis | 2006-04-12 23:08 | |
Det hände mig också. Jag blev mest förvånad, vann ändå =) | ||
GM Flash - Ej medlem längre | 2006-04-13 14:42 | |
Händer titt som tätt för mig. Går nog inte att göra nåt åt. Ibland vägrar det låsa upp sig, då måste man stänga ner spelfönstret och gå in i spelrummet igen. Det är då inget fel på din dator. | ||