Spelrum
Giraffen | 14 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 7 |
Inloggade | 21 |
Mobilspel
Pågående | 21 187 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
RedlineRocks - Ej medlem längre | 2006-04-20 16:00 | |
Vilka trådar har jag varit i? Om det finns möjlighet, lust och tid så tycker jag att man ska göra en funktion så att man ser i vilka trådar man skrivit i. Ett ganska enkelt sätt att göra detta på är att exempel trådar man skrivit i får röd text pårubriken eller liknande. Och enkelt vet jag inte om det är att programmera så att det blir så. /Red. | ||
HumbleBug | 2006-04-20 19:27 | |
www.betapet.com/inde...am p;page=0 | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2006-04-20 20:24 | |
han vill ha en funtkionen som gör att han vet att dne tråden har jag skrivit tidigare i och det har kommit nya meddelanden sen sist där i.... funktionen är bra och finsn på andra forum. får se om de lägger ner mer tid på detta | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2006-04-21 10:34 | |
..olästa "senaste inlägg" i resp. tråd borde stå i annan färg eller fetstil.. ..dock ej en viktig sak, men är det lätt att ordna så why not? :) | ||
monk - Administratör | 2006-04-21 10:59 | |
Det är inte direkt svårt att programmera, men mycket prestandakrävande för databasen eftersom datum för när en forumstråd lästs måste sparas inviduellt för varje medlem. Det skulle tyvärr slöa ner och ev. sänka servern eftersom vi har så hög belastning på databasen redan. Annars håller jag med om att det är en nice feature. | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2006-04-21 20:07 | |
Lätta på plånboken nu monk och köp en ny server eller två! | ||
shadedmoon | 2006-04-21 20:15 | |
Varsågod och skänk honom en slant, tsarraz. | ||