Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 49 |
Mobilspel
Pågående | 21 200 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
pinacoalda - Ej medlem längre | 2006-04-25 22:51 | |
nybörjarrum Tycker det här är kul men svårt har inte varit med så länge. skulle det inte kunna finnas ett rum för oss med lägre ranking där vi kan träna oss innan vi ger oss ut i stora världen. lol Jag har svårt att tacka nej även om den som vill spela med mig har typ 2000 i ranking o utgången oftast är given. Samtidigt vill jag fråga jag gjorde en rullning påp SVARARE o fick 158 poäng det var slumpad spelplan blev väldigt stolt men hur står de sig i konkurensen? | ||
Svarta Fåret - Ej medlem längre | 2006-04-26 05:43 | |
Nybörjarrum/högrankadrum kommer nog inte inträffa pga att folk inte söker sig dit i den utsträckning som gör det värt att införa. Lättast är om du skapar ett spel själv där du anger vilken rating du söker, genom att döpa om spelet till tex +700 eller spela utan rating om du vill träna utan ratingförlust. Din rullning står väl sig ganska bra trots allt, folk har rullat för flera tusen poäng med det händer väldigt sällan numer med det nya slumpbrädet, titta i chatten när folk rullar så kan du se poängen. Mvh Fåret | ||
ursidae | 2006-05-01 16:38 | |
Nytt slumpbräde? När fördes det in och hur funkar det? (Jag spelar inte slump längre, bl.a. för att jag en gång råkade ut för att min motståndare började spelet med att få ihop 250 poäng på första draget.) | ||
Svarta Fåret - Ej medlem längre | 2006-05-01 17:10 | |
dom har tagit bort den faktorn att det kan ligga 5-6 röda efter varandra. | ||
ewaleena - Ej medlem längre | 2006-05-02 13:03 | |
och runt startrutan är den numer en "frizon" på 3gånger 3 rutor, så inga röda/gula ligger direkt mot starten. | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2006-05-02 14:00 | |
Det är dock tunnsått med info om det, såsom vissa andra ändringar. | ||
slun | 2006-05-05 11:45 | |
Men hur vet ni att folk inte söker sig dit om ni inte testat? Jag är själv nybörjare och skulle verkligen uppskatta ett nybörjarrum där man kan lägga upp ett spel och veta att det finns en chans att få en motspelare som är på ens egen nivå. /Stefan | ||