Spelrum
Giraffen | 15 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 7 |
Inloggade | 22 |
Mobilspel
Pågående | 21 187 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mollys matte | 2006-04-26 14:10 | |
Vad är det för fel på mitt betapet? Idag och igår har det hänt något jättekonstigt när jag försöker komma in i spelrummen. Det laddas, sedan kommer det fönster upp som man får när man väntar på andra spelare. Det står skrivet "Välkommen till spelrummet Elefanten" i högra hörnet, men i övrigt ser det ut som när man håller på att starta ett eget spel. På "spelnamn" "Antal spelare" etc står det ingenting. Inget händer när jag trycker "Starta", "Lämna" eller "Sparka". Jag kommer aldrig till fönstret där man kan se andra spelare och storchatten etc. Vad ska jag göra? Jag laddar just nu ner senaste Flashen, kan det vara en gammal Flash som jag har? | ||
shadedmoon | 2006-04-26 14:11 | |
Har du läst den gamla gamla tråden om spöken på betapet? Det kan vara dom som kommit tillbaka. Riktiga hemskheter de där. Hände detta mitt i natten? | ||
Mollys matte | 2006-04-26 14:16 | |
hm :-) nej den har jag inte läst... Nu plöjer jag dock igenom alla vanliga frågor- kanske hittar jag något där. | ||
shadedmoon | 2006-04-26 14:32 | |
Lycka till! (Ett svagt "Buuuuuuu....." hörs ekande i etern) | ||
Mollys matte | 2006-04-26 14:34 | |
Nu funkade det när jag stängde av brandväggen | ||
shadedmoon | 2006-04-26 14:37 | |
...och spökena har fritt inträde i din dators innersta hemligheter. Planen gick i lås ännu en gång. MOAHAHAHAHAHAHAAAAAAA! :D | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.