Spelrum
Giraffen | 49 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 34 |
Inloggade | 84 |
Mobilspel
Pågående | 21 431 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Big Shug - Ej medlem längre | 2005-09-28 18:47 | |
turneringsspel Formen hade sin glansperiod och sedemera sitt fall på Ordspel. Men eftersom det finns fler spelare här så kanske det kan vara värt ett försök att införa ? Precis som på ordspel kan man ge ett visst antal pålitliga spelare förtroende att skapa turneringar. Jag är väl medveten om att det kommer bli massa extra programmering för dom som sköter den biten. Men spelformen är jävligt rolig. Vad tror /tycker ni ? | ||
grunnan | 2005-09-28 18:48 | |
jaaaaaaaaa!!! Jag är absolut ingen höjdare på att spela men vill ju turnera,,, | ||
Pialina | 2005-09-28 21:00 | |
Ja, oj vad det spelades då turneringsaktiviteten var på topp på Ordspel - superroligt! På Todo-listan fanns längst ner rubriken DONE. Där stod att lägga till så man kan välja Utlandet i sin profil, men det kan jag fortfarande inte göra. Jag önskar också att man kunde få välja Finland och Norge (och Danmark?), eftersom det finns åtminstone finländare och norrmän som spelar här. För svenskar bosatta utomlands (annanstans än Finland och Norge) skulle det finnas ett gemensamt val. | ||
Rullgardina - Ej medlem längre | 2005-09-30 16:32 | |
Det är jätteroligt att turnera ! Fram för turneringsspel på betapet ! :-) | ||
Devil_Star | 2006-09-27 01:29 | |
Jag är en av dom som körde mycket turneringar på ordspel. Det var kul att hålla i turneringar. Men synd att det inte är så mycket folk. Jag kan gärna köra turneringar. Är ni väldigt turneringssugen, så går det ordnas. Men inte här. | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2006-09-27 13:42 | |
Den senaste turneringen som "anordnades" här i forumet vanns av sporten: www.bamsefar.se/beta...g- maj2006/ | ||
odin - Administratör | 2006-09-27 20:10 | |
Jag arbetar lite spontant på att fixa turneringsspel. Har långtgående planer men ska bara hitta tid att implementera. Pialina, kolla längst ned på listan över platser att välja. | ||