Spelrum
Giraffen | 52 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 43 |
Inloggade | 97 |
Mobilspel
Pågående | 21 189 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
nilla031 | 2006-05-18 10:26 | |
Dåligt beteende Var ska man vända sig om en motspelare beter sig illa ? Med illa menar jag saker som diverse könsord och andra ord åt det hållet. | ||
Pekkis | 2006-05-18 11:43 | |
Till en übervakare. Finns ca en miljon sådana här på beta =) | ||
Pastor Green - Ej medlem längre | 2006-05-18 14:32 | |
Ja, betapets system som frammanat en galopperande inflation av övervakare får den gamla italienska liren att framstå som synnerligen värdefull. Men istället för onödig tandagnisslan kanske jag ska glädja mig över den troligvis ofrivilliga effekten: Om samtliga användare blir övervakare - ett scenario som inte känns helt främmande med nuvarande utveckling - får vi ett solitt övervakningssystem, en polisstat värd namnet eftersom alla ikläder sig rollen som poliser. | ||
Sweet Ama - Ej medlem längre | 2006-05-20 13:40 | |
lol pastorn:)... annars är det ju rätt vänd er till en övervakare med blå eller lila färg på namnet och med ett + framför. Det går bra att skicka ett mail eller använda privatchatten, bäst är när man kopierat händelsen så vi ser vad som skett, men går inte det så beskriv vad som skett och lämna namn på motspelaren. Finns ingen inne i rummet skicka till nån ni vet om eller till ledningen så tar vi hand om det senare. | ||
Klockan 12 - Ej medlem längre | 2006-05-20 15:26 | |
folk skriver som det vore vm i uppstats, räcker med att inflika ett sieg heil | ||
sa fröken - Ej medlem längre | 2006-05-20 16:36 | |
varför måste sieg heil-krystare m fl flockas just här?? ni inte vilja holla til nogon ananstans, njet..? anonymitet är visst ett hormon som bevarar mänskan evigt pubertal | ||