Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 21 058 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
havanna | 2006-06-07 20:37 | |
Hur tar man bort sin BILD?? Jag undrar hur jag tar bort min bild som jag laddat upp? Jag vill inte ladda upp någon ny utan vill att det ska vara giraffen som innan. Vet någon hur man ändrar på det, för det måste det väl gå att göra. Tacksam för svar!! | ||
Lady redhead - Ej medlem längre | 2006-06-07 21:14 | |
Jag tror att du kan hojta till på någon övervakare/administratör som hänger ute i rummen..De med ett + tecken framför..Jag TROR att dom kan fixa sånt iaf. | ||
Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2006-06-07 22:18 | |
Nej, vi kan inte ta bort bilder faktiskt. Vad du kan göra är ju att spara ner giraff-bilden från någon som har den och ladda upp den som bild, typ | ||
gubbi | 2006-06-07 22:20 | |
Ja, det enklaste är väl att gå via Personlig bild/avatar och helt enkelt ladda upp en ny. Min erfarenhet är att det går väldigt snabbt att får bilden godkänd av en övervakare/adminstratör. | ||
Blue Ztar | 2006-06-07 22:37 | |
Du kan gå in på web.telia.com/~u4703...Sa knas.jpg och spara ner giraffbilden. Ladda sen upp den som vanligt. | ||
jssfrk | 2006-06-08 01:15 | |
haha, rolig glitch att man måste välja giraffen som visningsbild manuellt. men om man inte vill ha någon bild alls kan man ju alltid göra ett helt tomt paint-dokument och ladda upp. | ||
Pastor Ekman - Ej medlem längre | 2006-06-08 04:32 | |
Min gode vän och, om uttrycket tillåts, vapendragare Pastor Green, har en snövit ruta där tidigare hans lena anlete blickade mot oss. Historien bakom är lång, men nog kan teknikerna radera de mest vackra porträtten! | ||