Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 21 025 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
sirspellalot - Ej medlem längre | 2006-06-09 21:29 | |
Forumstroll Jag kan bli lite trött på folk som hela tiden kommer med ironiska/absurda inlägg istället för att diskutera ämnet ifråga. Det vore okej om det vore roligt men det är ju bara "oj vilken knasig åsikt och så himla gaaalet" ... ironi är, om man använder det för mycket, den lägsta formen av humor. Borde det inte rensas lite mer? | ||
odin - Administratör | 2006-06-09 21:40 | |
Rensas det får vi kritik för det, rensas det inte, får vi kritik. Vi försöker följa den gyllene medelvägen. Om någon förstår för mkt får denne en varning och stängs slutligen av. | ||
sirspellalot - Ej medlem längre | 2006-06-09 21:41 | |
Jo så är det väl - annars gör ni ett superjobb ... | ||
odin - Administratör | 2006-06-09 21:46 | |
Det får bli från fall till fall, är extremt svårt tyvärr att bedöma trollinlägg | ||
sirspellalot - Ej medlem längre | 2006-06-09 21:50 | |
Hellre fria än fälla antar jag ... | ||
Pastor Adam - Ej medlem längre | 2006-06-10 10:23 | |
Du har en poäng där. Man får en släng av själavånda varje gång det kommer ett inlägg från - inga namn nämda, inga namn glömda, man vet att man förväntar sig massa orddravel utan någon som helst mening, poäng eller som jag och kolegorna brukar säga - slutpredikan. Man kan inte sluta att förundras över energin vissa lägger ner för att fylla ut det vita kala underlaget med tjafs som t o m undertecknad tappar greppet om. Men för att knyta ihop det jag skriver om så vill jag - igen påpeka (här följer ett utförligt sammandrag skrivet med citronsaft), tack för mig. | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2006-06-10 10:28 | |
För att spinna vidare på Pastor Adams inlägg - man får förstå att övervakarna har svårt att identifiera trollen ibland. Eftersom det inte är utseende vi pratar om här kan ett troll komma i många olika skepnader. Man kan tex. tänka sig att trollen låtsas att dom inte är ett troll och så att säga imiterar en stil som tillhör någon annan. Då kan det vara svårt att avgöra - är det ett troll eller bara någon som är lite smådum? Det finns också folk som gärna vill vara troll men bara är tråkiga och skriver ord efter ord efter ord och staplar mening efter mening utan att det kommer ut något särskilt vettigt. Sen finns det dom som helt uppenbarligen inte är troll men skriver mening efter mening med nonsens ändå. Det finns även personer som är fullt normala i veckorna, men efter trolldrycken på fredagen börjar skriva dom mest obehagliga och löjeväckande av texter. Kanske skulle en hårdare trollrensning och ett IQ-test kunna återupprätta beta som ett intellektuellt forum av hög rang? *hoppas* | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2006-06-10 10:55 | |
jag förstår vad Odin menar och egenttigne ska säga, men texten blir ganska kul : Om någon förstår för mkt .. *S* Vadå!! om man förstår för mycket blir man avstängd.. *S* Tur man inte fattar något så man får vara kvar här då..*S* Annars tycker jag också att många bra/intressanta/roliga trådar förstörs av andra.. Det har jag skrivit förut oxå. | ||
Onda fåret - Ej medlem längre | 2006-06-10 12:18 | |
Gäsp, manlig territoriekonkurrens. Sirspmenlösalott: Känns det jobbigt? | ||
Eis39 | 2006-06-10 13:30 | |
myran: såg också det, blev lite skrämd:) | ||
Ajdan | 2006-06-11 20:04 | |
Men Bror Mu: liiite grann liknar du väl ett troll :-D (med risk för ett elakt svar, hehe) | ||
sirspellalot - Ej medlem längre | 2006-06-11 21:34 | |
Onda fåret: tack för den femtiöresanalysen - kom du på den helt själv - va smart du är =P | ||
Bror Adam - Ej medlem längre | 2006-06-11 23:04 | |
Jag har blivit liknad vid juggemaffia, fängelsekund och nazist sen jag rakade mig, så troll känns ganska bekvämt. | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2006-06-11 23:05 | |
Bror Adam talar visst i min sak, tack! | ||