Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 1 |
Mobilspel
Pågående | 21 061 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kasv | 2006-06-19 19:49 | |
Tekniskt fel Råkade ut för nått konstigt när jag spelade nyss. Spelade Hets, Hann inte lägga i tid utan tiden rann iväg ur. Plopp...mina bokstäver försvann alla utan 2. Sen fick jag bara två nya hela tiden under hela matchens gång. Kunde inte lägga så många ord med två bokstäver. Har någon råkat ut för detta förut? När mina bokstäver tog slut blev inte matchen slut utan jag fick allt vänta tills motståndaren var klar. Surt :-)) | ||
odin - Administratör | 2006-06-21 22:11 | |
Hmm, har inte hört om det förut, låter tyvärr svårt att felsöka. Men tack för att du uppmärksammar det | ||
Fröken Jag | 2006-06-22 10:36 | |
Jag har inte tappat så.. Däremot har det hänt en gång att allt blev blankt.. Brädet och brickorna. Såg bara vad som blivit lagt senast. Chatten funkade inte heller... Eller rättare sagt så såg jag allt som ett virr-varr.... De var bara att lägga brickor på måfå å hoppas att det skulle funka... Behöver väl knappast tillägga att jag förlorade den matchen på ett mastodontsätt... =) Tack o lov så har det bara hänt 1 enda gång... | ||
ooord | 2006-06-23 12:15 | |
Om du förlorade på ett mastodontsätt, så skedde det förmodligen i Elefanten :-) | ||