Spelrum
Giraffen | 46 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 69 |
Mobilspel
Pågående | 21 040 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Löa_arvid | 2006-07-04 20:01 | |
Låter tiden gå ut... om den man spelar mot bara låter tiden gå ut hela tiden vad ska man göra då ? det är ganska drygt att sitta och vänta på att den andras tid ska gå ut... | ||
Zizzi | 2006-07-04 20:27 | |
Titta på Tv, måla/fila naglarna, läs en bok, prata i telefonen, surfa på nätet, stryk lite kläder, sola :-). | ||
Gharmon | 2006-07-04 20:28 | |
Man kan ju tända grillen till exempel. Nej, du arvid, det är inget kul, men det är bara att vänta tills tiden sinar. Tar ett tag, men du förlorar ju inget i rating i alla fall. | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2006-07-04 21:04 | |
Passa tre ggr när du leder stort. | ||
noRnoS | 2006-07-04 21:23 | |
Om du har tålamod, fortsätt att lägga bra ord. | ||
Hundratvå | 2006-07-05 15:44 | |
Jag vet inte om det är relevant i det här fallet, men ibland tror jag att det inte enbart är en slump vem som drabbas av sådant här. Jag spelar bara hets. När jag möter motståndare som går över med fem minuter och jag själv har ett par minuter över så kan det mycket väl hända att jag måste göra något snabbt ärende inan matchen tar slut och kan därför försvinna. Jag tycker det är helt okej om man sedan håller sig inom maxtiden. Har en spelare gett upp många matcher kan jag tänka mig att någon motståndare utnyttjar den möjligheten. Spelar man dessutom snabb eller normal blir det ju lång väntan om en motståndare med gott om tid medvetet hoppar över två av sina drag för att göra annat. Etiken går ju att diskutera men jag tror som sagt att detta kan vara förklaringen i flera fall då någon låter sin tid gå ut. | ||