Spelrum
Giraffen43
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
24
Inloggade67
Mobilspel
Pågående21 040

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Hundratvå2006-07-06 14:20
Antal inlägg: 32

Finns sådan statistik?
Jag har konstaterat att väldigt många som går in på hets inte håller tiden. Detta är ju inget nytt, men finns det någon statistik på hur många hetsmatcher det spelats där någon av spelarna gått över med låt säga två minuter?
Min egen test visar skrämmande resultat!

Min andra fråga är också utifrån vad jag märkt i mina matcher. De motståndare som gått över tiden i dessa har i nio fall av tio tjänat på det. Nu räknar jag kanske på ett inte helt rätt sätt men jag har antecknat vilken poäng motståndaren hade då den förbrukat sex minuter och hur många brickor som då återstod ...(ex 150 poäng/37 brickor kvar). När matchen är slut har jag tagit den poäng den spelat in från det att maxtiden (6 minuter) gått ut minus övertidsstraffet och det har inte sällan varit stora skillnader.

120 inspelade poäng efter maxtiden-50 i poängavdrag för tiden t ex.

Finns det statistik på hur många matcher som blivit så att motståndaren tjänat mer poäng på övertid än straffet för detsamma är?

gubbi2006-07-06 16:37
Antal inlägg: 2638

Det kommer att förändras kraftigt när den nya servern införs (som är under testning för tillfället) där övertid i hetsmatcher bestraffas betydligt hårdare (10p för var 15:e sekund).

Hundratvå2006-07-07 13:03
Antal inlägg: 32

Tack.

Undrade mest om någon sådan "utvärdering" har gjorts.

Jag välkomnar de nya hårdare tidsreglerna!

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?