Spelrum
Giraffen51
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
32
Inloggade85
Mobilspel
Pågående21 269

Forumkategorier

Användare Inlägg  
whitemama2006-07-18 13:59
Antal inlägg: 3

kan inte spela
SNÄLLA HJÄLP MIG =) jag kan logga in på betapet, men jag kommer inte in i spelrummen.... vad är det för fel????? please

tildus71 - Ej medlem längre2006-07-18 14:05
Antal inlägg: 1282

verkar var fler som ha det problemet just nu prova att hålla ner ctrl det verkar ha funkat för vissa.

Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd2006-07-18 22:40
Antal inlägg: 4814

Jag skulle gissa på att det inte är öppet i brandväggen för de specifika portar som betapets spelrum och spel använder sig av. Vanliga hemsidor använder mest bara port 80 och ett par till.

För den som undrar är det tjugo olika portar i intervallet 1400-1599 som används.

pelle59 - Ej medlem längre2006-07-19 23:41
Antal inlägg: 3

Har bytt dator sedan jag var här senast och nu kommer jag heller inte in i spelrummen.... :-(
Jag har provat med CTRL-knappen o gjort med brandväggen vad som rekommenderas tror jag??
Ändå säger chatten i spelrummen att servern inte svarar o att detta troligen beror på att jag sitter bakom en brandvägg.
Vad gör jag...?? För mej är "specifika portar" och liknande rena rotvältskan, jag behöver on-line hjälp för att kunna spela tror jag. Maila pelle1959@hotmail.com nån som kan hjälpa mej via msn eller tfn...

heidi_u2006-07-20 18:54
Antal inlägg: 1

hej!
jag kan logga in men inte spela..
när jag klickar på ett spel så får jag upp en vit ruta (pop-up) o sen blinkar giraffen till o försvinner, sen händer inte mer.rutan är bara vit. får inte fram några spel.
har lagt till betapet.com som en säker källa och provat använda ctrl men inget hjälper.
kan man få lite hjälp?
mvh heidi

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?