Spelrum
Giraffen | 51 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 84 |
Mobilspel
Pågående | 21 269 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
tildus71 - Ej medlem längre | 2006-07-23 15:01 | |
flash 9 hej jag har instalerat flash 9. det gick bra första veckan när jag körde den i explorer men nu så strular det. Jag vet inte om det är den eller beta men eftersom flera sagt att flash 9 skapar problem så tänkte jag besrkiva problemet och fråga vad jag ska göra för jag lyckas inte med konsten att ladda ner 7an igen. nå problemen uppstår isamband med att man vill chatta, bjuda in å titta på spel. Det går å högerklicka som vanligt men när jag tittar på övervakre ser det ut som om de jämt spelar fast jag vet att de inte gör det och när jag vet att de gör de så går det inte å finna spelen. att bjuda in går inte heller ingenting händer åtminståne på min sida och ingen har svarat på inbjudningarna när jag försökt. chatten går inte att nås genom att högerklicka och ta i rullgardinen. däremot funkar den när jag dubbelklickar på namnet med vänster musknapp. jag har inte blockerat popup. Jag har kollat standardinstlklningarna och får meddelande om att blockup blockerades inte. hur fixar jag till detta? | ||
odin - Administratör | 2006-07-23 22:46 | |
Problemen är noterade, skall kolla på det. | ||