Spelrum
Giraffen | 44 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 4 |
Grisen Böjningslistan | 34 |
Inloggade | 82 |
Mobilspel
Pågående | 21 328 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
TopBanana | 2006-07-30 22:06 | |
Varför blir man sparkad? OK, så du startar ett spel. Varför sparkar man då någon från ett spel; såvida man inte personligen kanske känner personen i fråga och därmed vet att man inte vill ha den personen med? Denna tråd kanske har varit med förut, men skriver det ändå. | ||
tjohalia_ | 2006-07-30 22:10 | |
det kan ju vara för att den som kommit in till spelat har för lite poäng (tkr den som startat spelet) så därför sparkar den. Men jag är helt med dej för jag har också råkat ut för det ett antal gånger.... | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2006-07-30 22:10 | |
flyttad till frågor! | ||
hottiz | 2006-07-31 18:11 | |
för att om en med låg rating joinat en med högre inte vill ta chansen förlora mot denne :/ | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2006-07-31 18:18 | |
Folk vill spela mot någon där de har lika stor chans att vinna och förlora. | ||
sa fröken - Ej medlem längre | 2006-07-31 19:07 | |
man baserar allt på antaganden, att man kanske vinner eller kanske förlorar och eftersom man har ett val så måste det ju få utnyttjas också efter behag. det har tidigare kommit en god idé om att frasen "du har blivit sparkad från spelet!" - eller hur det nu står - skulle ersättas med nåt annat som av den sparkade upplevs som mindre förnedrande - handen på hjärtat, vem vill nu bli sparkad om så aldrig på lek i ett spel?? lite psykologi skulle säkert göra susen här. motiven till att sparka varierar från mänska till mänska och samma mänska har olika motiv till att sparka eller låta bli att sparka. man måste ta det med ro, om man så blir sparkad av en med högre eller lägre rating. det läggs upp nya bräden och man kan t om lägga upp ett alldeles eget bräde så har man vips förvandlat sig från den sparkade till den som har foten och får använda den efter eget huvud. man kan ju prova på att sparka nån bara för att känna efter hur det känns, utan att behöva ha nån motivering. jamen just ja... då blir ju nån sur igen... äsch! | ||
avoidence | 2006-08-02 17:57 | |
jag sparkar bara om jag väntar på en kompis.. | ||
odin - Administratör | 2006-08-02 17:58 | |
Sparka på alla, knappen finns där för en anledning. Personen som sparkar känner i 99 fall av 100 inte den andre, så ta det inte personligt. | ||