Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 156 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Guldplate | 2006-07-31 17:59 | |
Sparkas osynligt ut från matchen! Vad är feler? Har heänt mig en mängd gånger att jag sparkas ut från en match utan att kunna se det. Jag kan sitta och vänta på att min motståndare ska lägga sina brickor. Det enda jag ser är då personens tid som tickar neråt. Porblemet är att ibland är det inte min motståndares tid som tickar utan min egen tid... Då är det så att min motståandare har lagt sitt ord utan att jag kunnat se det. Inte heller har jag fåt något meddelande om att jag kopplats bort. Så i väntan på att något ska hända så sittter man och ser tiden som tickar ner...När jag väl kommer underfund med att jag är utkastad från nätet och när jag kommer tillbaka så väntar ett X-antal minus i tidavdrag... Är det någon som vet var det är för fel? (vill ju inte ge bort gratis poäng till mina motståndare =). | ||
smurvlan | 2006-08-19 22:31 | |
inget svar??? Jag vet inte iallafall! | ||
Snöa | 2006-08-19 22:33 | |
Känner igen mig i detta problem men jag vet inte heller vad det beror på? Skulle också vilja ha svar på detta! | ||
odin - Administratör | 2006-08-19 23:32 | |
Du har blivit "nedkopplad" men detta har inte bekräftats av din klient från servern. Det kan bero på ett antal saker. Tyvärr är det svårt att säga exakt vad. Det KAN vara vår server likväl kan det vara din dator, eller vår, eller något mittemellan. Hursomhelst, om det nu är vår server så kommer det förhoppningsvis bli enklare att felsöka när jag inför en ny server som jag arbetat på. Förhoppningsvis inom de närmaste veckorna. Då kan jag även felsöka bättre. Tills dess får vi tyvärr arkviera ditt problem då jag inte vill sitta och leta buggar i en gammal serverkod. | ||
Gharmon | 2006-08-20 13:06 | |
Kan vara så att du har råkat rulla upp rullningslisten. (Alltså där man kan chatta och där man ser vilket ord som är lagt och så där, hoppas du förstår vad jag menar). Har man rullat upp den en bit åker den inte ner automatiskt när det händer något nytt, vilket gör att man kanske missar att motståndaren har lagt ett nytt ord. Speciellt om man inte har så mycket ljud på. Eh... ja, jag vet vad jag menar själv i alla fall. Tror jag. /Gharmon. | ||
Gharmon | 2006-08-20 13:08 | |
Missförstod nog problemet. I mitt fall blir man inte bortkopplad, utan man missar bara att det har blivit ens egen tur. | ||