Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 36 |
Inloggade | 76 |
Mobilspel
Pågående | 21 169 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Berask | 2006-08-04 11:33 | |
Tidsavdrag Spelade mot en sån där tråkmåns som gick och fikade (eller nått) och bara lät tiden gå, antagligen för att hon hade så mycket lägre ranking att hon skulle höja sin om jag gav upp men nej, jag la mitt ord, väntade i fem minuter (tittade på tv samtidigt) och la nästa ord. När hon hade mindre än en minut kvar (själv hade jag 21 minuter kvar) så kopplade hon ner. Då står det att spelet fortsätter och jag var ju tvungen att vänta ytterligare fem minuter och det ända jag kunde glädjas åt var varje minut som gick över hennes totaltid så tala om att jag blev förvånad och besviken när hon inte fick nått tidsavdrag. Varför? Då är det ju bara att koppla ner om man får taskigt med tid, har dåliga bokstäver och vill jävlas med motståndaren. Nä, har man klantat bort all sin tid förtjänar man sitt tidsavdrag. | ||
Lortig - Ej medlem längre | 2006-08-04 18:06 | |
Jag vill inte vara sådan nu - men om jag påstår att trådantalet med liknande innehåll överstiger en miljard nu så överdriver jag inte. Det är jävligt tråkigt att det händ dig. Men allt du kan göra är att komma ihåg din motspelares namn och undvika personen. | ||
Berask | 2006-08-04 22:46 | |
Tråkigt att du tycker det finns en miljard trådar på ämnet. Själv skummade jag igenom de första sidorna och kunde inte hitta nån som passade för ja, jag läste instruktionen först. Problemet med det här forumet är att det finns kanske inte miljarder men på tok för många svar som inte ger svar på frågeställarens fråga och dit får man räkna ditt inlägg. Så, är det nån som kan svara på frågan vad det är för logik att det står att spelet fortsätter men att det sen inte tas hänsyn till att tiden tagit slut. Och till er som inte tänker svara på frågan, gå till en annan tråd och gnäll, den här tråden handlar om tidsavdrag när nån kopplar ner och inget annat. | ||
odin - Administratör | 2006-08-05 01:05 | |
Är du säker på att hon inte fick något tidsavdrag? Tyvärr kommer jag inte kolla om det är en bugg i servern i de spelrum du var i eller inte då jag skriver på en ny som testas i "english testroom" nu och den kommer införas på de andra (dvs vill inte lägga tid på att hitta fel i den gamla servern) Vad jag tror är dock man ska få tidsavdrag även när man kopplar ned, precis som spelet vore slut som vanligt... ska dock dubbelkolla i den nya servern | ||
Berask | 2006-08-05 12:08 | |
Är helt säker på att hon inte fick tidsavdrag eftersom jag väntade på att få gotta mig åt hur mycket avdrag hon skulle få och så stod det en retlig nolla där. Tack för ditt svar och kolla gärna den detaljen på den nya serven så ska jag hålla mig glad och fortsätta betapeta. | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2006-08-06 08:14 | |
Odin, när du ändå håller på att jobba, kan du väl (om du också jobbar med flash-filerna) fixa så att brickorna inte "fastnar" när man drar dem. onReleaseOutside() bör alltså resultera i samma sak som onRelease()... vilket jag påpekat nån gång för länge sen.. :P Har hänt mig några gånger att en brickar "fastnar" så att jag inte lyckas släppa den innan tiden går ut... | ||
odin - Administratör | 2006-08-06 11:12 | |
illiterate, har meddelat det till rätt instans, men jag arbetar på servern, det står i todo-listan så vitt jag vet | ||
steglitsen | 2006-08-07 22:15 | |
Eftersom jag har blivit helt ofrivilligt nedkopplad åtskilliga gånger och alla gånger har klockan tickat på även efter sluttid kollade jag på din spelstatistik.Menar du matchen där det står Avbröt ??? Vi som ligger risigt till ( se gärna på min personprofil) fattar att det är bara att stå ut och hitta på alla knep för att kopplas upp igen.Jag har t.ex mitt modem kvar trots ADSL.Men rätt ska vara rätt man får tidsavdrag flera gånger om dvs om man blir uppkopplad och nedkopplad direkt igen börjar en ny femminutare. | ||