Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 21 156 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mammon | 2006-08-09 09:27 | |
Inga bokstäver Jag spelade precis ett parti och fick vid cirka 20 bokstäver kvar bara 4 bokstäver på handen. Jag lade ett ord och min hand fylldes bara till 4 bokstäver igen. När det var slut på bokstäver i potten så tömde jag min hand men jag avslutade inte partiet. Vad hände? | ||
smurvlan | 2006-08-19 22:20 | |
undrar varför du inte får nåt svar! | ||
odin - Administratör | 2006-08-19 23:34 | |
Smurvan, varför hon inte får svar? Jo det ska jag berätta för dig. Jag kan inte övervakare forumet dygnet runt och ibland så missar man trådar. Så enkelt är det. Det är ingen "konspiration" från vår sida som du tycks tro. Varför kan jag då inte övervaka dygnet runt? Det har jag redan berättat, detta är inget heltidsjobb, det är en hobbyverksamhet, och har annat att göra också. Förstår inte varför du ska insinuera hela tiden att vi inte skulle bry oss. | ||
odin - Administratör | 2006-08-19 23:34 | |
Mammon, vad som hände var en bugg, tyvärr felsöker vi inte på nuvarande server, eftersom jag inte vill kolla på gammal kod. När vi inför vår nya server inom ett par veckor så kommer vi felsöka om buggar rapporteras. | ||
smurvlan | 2006-08-20 15:00 | |
hehe... odin.. vi mailar ju om detta, inte behöver du skriva så här =) Dessutom låter det som att BARA DU är sån där lvervakare här... och så är ju inte fallet! | ||