Spelrum
Giraffen11
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
4
Inloggade17
Mobilspel
Pågående21 113

Forumkategorier

Användare Inlägg  
tehanu2006-08-13 15:40
Antal inlägg: 17

ständiga nedkopplingar
Idag blir jag ständigt nedkopplad. Annars kan jag spela utan problem, men inte idag. Behöver jag ladda ner någon ny version av något program eller kan det vara min egen dator som plötsligt bara krånglar?

odin - Administratör2006-08-13 17:34
Antal inlägg: 7442

Kan vara temporärt problem med ditt nätverk, prova imorgon igen.

pilutta-dej2006-08-14 21:00
Antal inlägg: 1689

Inte bara jag alltså, men jag spelade inte, utan skrev just sista meningen i ett långt meddelande till en medlem när jag plötsligt fick meddelande om att jag skrivit fel adress och måste var inloggad. MYCKET frustrerande. Så upprepades det hela när jag gjorde ett nytt försök i kväll, och just i sista meningen. Då sa jag inte bara hoppsan. Sitter det nån elak gammal tomte där och jävlas med mig med hjälp av it-tekniken? Nu ska det blil tredje gången gillt, men då chansar jag inte, utan skriver ut det hela i Word och klipper och klistrar. Men så ska man ju inte behöva hålla på. Att spela vågar jag mig absolut inte på nu. Detta har hänt mig flera gånger på sista tiden, men bara en gång tidigare under det år jag varit med. Bara slumpen, eller är det ett problem som växt?

odin - Administratör2006-08-14 21:40

Meddelande var? På forumet? Forumet har ingen koppling till spelet så man kan gott prova på att spela också. Annars rek. jag en annan webbläsare t ex www.firefox.com

odin - Administratör2006-08-14 21:41

Låter förövrigt som ni två har helt olika problem

pilutta-dej2006-08-14 21:51
Antal inlägg: 1689

Ok, tack för svaret, det lär kunna bero på vårt lokala nätverk hemma också.

ewaleena - Ej medlem längre2006-08-15 12:01
Antal inlägg: 1977

Ofta när jag sitter på jobbet och läser forumet så måste jag"flippa" över till arbetsrelaterade sidorna (ja, det händer att jag jobbar på jobbet =) och då när jag flippar tillbaka så är jag urloggad!! Vad kan det bero på då? Är det brandväggen som spökar? Fast då verkar det ju konstigt att jag kan läsa forum och spela. Är jag i ett spel blir jag inte utloggad om jag flippar emellan (när kunderna ringer och stör mitt i ett spel *hrmfp*).

odin - Administratör2006-08-15 12:31

Har du kryssat för "Logga in automatiskt"? Annars kan jag tänka mig att du har någon säkerhetsnivå i Internet Explorer som inte lagrar cookies permanent (kakor)

Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd2006-08-15 12:59
Antal inlägg: 4814

Det går att lägga in betapet.com under "Sekretessnivå" i Internet Explorer.

tehanu2006-08-17 12:24
Antal inlägg: 17

tack odin för svar. Ska spela lite och se om det fungerar bättre nu.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?