Spelrum
Giraffen9
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
5
Inloggade16
Mobilspel
Pågående21 113

Forumkategorier

Användare Inlägg  
smurvlan2006-08-16 17:38
Antal inlägg: 840

-nedkopplad- men poängen?
Vad hände med mina poäng när jag blev nedkopplad o inte tog mig in igen...?

Ledde med massor....

Inte mitt fel så vem ger tillbaka mina poäng?

Det står under infot i detta forum att NI INTE kan korrigera några avbrutna matchers poäng efteråt. Men detta var ignen avbruten match!

odin - Administratör2006-08-16 17:40
Antal inlägg: 7442

Vi korrigerar INGA matcher. Ví har helt enkelt inte tid med det.

Sen så förstår jag inte varför du inte kunde ta dig in igen?

smurvlan2006-08-16 17:41

Vet inte.. men jag kom inte in i rummet (elefanten) Det stod en himla massa error bara och en massa andra oförståeliga bokstäver o siffror!

odin - Administratör2006-08-16 17:44

Det var ett temporärt fel som varade i max 30-40s (jag höll på fixa en grej som gick fel).

odin - Administratör2006-08-16 17:44

Hade vi haft tid att ändra din match skulle vi göra det. Men det har vi tyvärr inte.

smurvlan2006-08-16 17:45

synd... detta är knasigt tycker jag.. STödjer det inte riktigt! Men jag tog mig inte in på ca. 5 minuter alltså

odin - Administratör2006-08-16 17:52

Stödjer inte vad? Att jag ska sitta och korrigera matcher på min fritid? Tror inte du förstår hut mkt vi redan jobbar med detta och att vi vill göra lite annat också, typ laga mat, gå och handla och sådant där helt vanligt.

smurvlan2006-08-16 17:55

jo visst jag förstår. men på nåt sätt så litar man ju på ett sånt här system, även om ni inte rår för allt som händer. Men om det ska stängas ned som idag (står här ovan) så borde man kanske informeras innan, så man inte behöver riskera avbrott i spelet så här.
Du visste tydligen visste du ju om att det skulle hända!

odin - Administratör2006-08-16 17:59

Nej jag visste inte att det skulle hända, när systemet gick ned i fem minuter så var det pga ett MISSTAG jag gjorde. Eftersom jag inte jobbar med sådant här på mitt jobb så är det en del trial and error tyvärr.

INGET avbrott de närmaste 48h timmarna har varit planerat. Det har berott på attackerar mot våra burkar och pga misstag vi gjort.

smurvlan2006-08-16 18:08

SUCK.. ja tyckte du skrev det innan! Skitsamma... ni kan ju ändå inte fixa det!

AnnikaP - Ej medlem längre2006-08-16 18:18
Antal inlägg: 207

Tyckte det kunde vara på sin plats i denna tråd att tacka för allt jobb ni lägger ner på den här sidan. Är så himla kul att spela och dessutom helt gratis. Förstår att det ibland måste kännas väldigt otacksamt när en del har mage att gnälla på än det ena än det andra...

Jag har just förlorat en hel del poäng men tyvärr kan jag bara skylla på mitt dåliga spel ;-)

Jibbarn - Ej medlem längre2006-08-16 18:22
Antal inlägg: 386

Ja jag fattar fan inte hur man kan klaga som smurvlan gör när man får lira gratis här, hoppas verkligen för hennes egen del att hon inte va seriös i det hon skrivit,

odin - Administratör2006-08-16 18:22

Vill bara påpeka att det är OK att klaga, om man är lite konstruktiv samtidigt!

smurvlan2006-08-17 10:44

å herregud... alla ni som skrivit här har bara bra dagar, ni klagar aldrig på andra människor, ni tackar alltid för att nån annan har gjort ett bra jobb. SHIT!!!

Ni är nu inte dåliga!!
Jag påpekade att det borde finnas ett system där man faktiskt kan få behålla poäng som man är värd.
Men det höll visst INGEN med om. MYCKET KONSTIGT!!

Dessutom har jag inte påstått att jag tycker det verkar skitkul att som admin sitta o jobba på sin fritid med sura apor på betapet, det har ni kommit på själva!

Det finns gratisspel överallt nästan på nätet, och överallt får man klaga o säga som man tycker, men jag är kvar här (som ni förstår) för att jag gillar betapet så klart.

smurvlan2006-08-17 11:03

idag hände nåt konstigt igen. Jag blev nedkopplad och sen när jag gick in i rummet igen o fortsatte spela så varje gång det var min tur var jag tvungen att gå ur det rummet igen!!

odin - Administratör2006-08-17 11:08

Jag loggar tyvärr inte spelrummen för tillfället, vi ska byta "spelserver" snart, om det händer då kan jag kolla närmare på det (vill inte göra dubbel jobb och arbeta på något gammalt).

Så nästa vecka när de är uppe kommer jag kolla närmare på sådana här problem.

Förövrigt låter ditt problem väldigt konstigt. Kan tyvärr inte säga vad det skulle vara.

smurvlan2006-08-17 12:13

mycket skumt... men msn strulade oxå så det är nog nåt med min internetleverantör!

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?