Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 11 |
Mobilspel
Pågående | 21 113 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
pluttiplått | 2006-08-16 19:30 | |
pausen som gick åt helvete! en som jag spelade med ville paua spelat, hos sa en minut o jag accepterade. när hon pausat var det min tur, altså markeringen var på mig under pausningen, sen blev jag nerkopplad eller råkade gå ur, o när jag gick in igen o dom frågade omjag ville koppla upp mitt aktiva spel sa jag JA. då när jag kommer in i rummet har min tid gått över sju minuter o jag var nerkopplad max 30 sekunder. hon svarade inte när jag skrev till henne( seg...) spelat var fortfarande pausat pausat, antar jag, för jaghade inte accepterat än. o jag kunde inte trycka på LÄGG eller PASS. vafan gick fel? det är ju konstigt, för om det nu inte va pusat så ska ju tiden gå över till henne igen men min ena tid(den som visar hur mkt tid man har kvar just på det ordet) stod på noll o det andra gick bara neråt.inte va det mej det va fel på, aldrig mer ska jag acceptera en paus... jag förlorade ju skitmycket ranking. hur görman föresten för att avsluta sitt medlemsskap? | ||
odin - Administratör | 2006-08-16 19:33 | |
Ska kolla på den buggen, om du vill avsluta ditt medlemskap hänvisar jag till "Vanliga Frågor" | ||
Galna Fåret - Ej medlem längre | 2006-08-16 19:43 | |
Med 21 avbrutna matcher är ditt lilla utbrott en smula genant. | ||