Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 21 156 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
nicknick | 2006-08-21 20:30 | |
BLIR SÅ SUR När man spelar med någon som skriver en massa elaka saker, och är allmänt otrevlig. Dessa personer som håller på med sånt borde hitta ett annat ställe att avreagera sig på. Är dt någon annan än jag som har råkat ut för detta? | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2006-08-21 20:33 | |
meddela en övervakare får vi ta tag i det! | ||
nicknick | 2006-08-21 20:35 | |
Tack, men vill ni att jag överlämnar namnet här på personen? Inte så bra kanske. Men hur meddelar jag en övervakare? | ||
odin - Administratör | 2006-08-21 20:35 | |
Tyvärr finns det människor överallt som gillar att förlämpa andra, och tyvärr! är betapet inget undantag. Å andra sidan så kanske man får ett "wake-up"-call och inser att det är fullt av dem i samhället :) | ||
nicknick | 2006-08-21 20:42 | |
Ja, det har du rätt i. Men man blir lite chockad när man kör ett bra spel, å helt plötsligt bara haglar orden fram. Tur att man inte tar åt sig. Men lite otrevigt är det. Skulle aldig kalla nån jag spelar mot för något elakt. | ||
Birgerkung - Spelvärd | 2006-08-21 21:16 | |
Du ser efter våra namn här i forumet att en del av oss är övervakare/administratöre r. Klicka på namnet och du kommer till personens sida, där du kan välja att skicka ett meddelande till vederbörande. Tala om vem som har sagt vad till dig. Folk som beter sig illa stänger vi av. | ||