Spelrum
Giraffen | 20 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 42 |
Mobilspel
Pågående | 21 204 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
steglitsen | 2006-09-21 20:50 | |
Vitt fält istället för spel Jag trycker på ett spel det kommer upp den vanliga rutan med två spelare men sen blir det istället för en spelplan bara vitt. På min spelplan står det att jag inte spelar men trycker jag på ett nytt spel syns den vanliga rutan om att du deltar i ett spel vill du fortsätta ? När jag trycker på JA händer ingenting.Det verkar inte som jag får några poängavdrag. OBS! p.g.a valet spelade jag sista gången 18 aug. Har försökt en gång emellan och då var det samma visa.Har inte gjort någonting nytt med min dator sen allt fungerade. ORSAK ??? | ||
odin - Administratör | 2006-09-21 20:54 | |
Du förklarar tyvärr inte så tydligt, men antar att spelet inte startar för dig. Låter som du har en brandvägg som blockerar vissa sk "portar" på Betapet. | ||
Arne Boll | 2006-09-21 20:58 | |
Ja kolla upp: Betapet spelas i ett popup-fönster som öppnas när man trycker på ett spelrum. Förmodligen har du ett popupstopper-program som hindrar fönstret från att öppnas. Stäng av popupskyddet innan du trycker på spelrummet, eller ange www.betapet.com som en pålitlig webbplats i din webbläsare. Om inte detta fungerar kan du prova att hålla in ctrl-knappen när du klickar på rummet eller testa att högerklicka på rummet och välj "Öppna länk i nytt fönster". Om det inte funkar avinstallera flash player och installera senaste versionen. | ||
TNLN | 2007-01-27 23:07 | |
Jag har samma problem. Allt är vitt, men när jag tittar på källkoden så ser man tydligt att koden laddats. Däremot så sysns inget i fönstret. Skitmysko. Frugan är vansinnig. Nu måste hon sitta med laptopen. | ||