Spelrum
Giraffen | 44 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 76 |
Mobilspel
Pågående | 21 549 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Teddisen | 2006-10-07 15:18 | |
Kan ej spela Jag kan inte spela betapet, jag har installerat macromedia flash player (nyaste) dendär "logon" som snurrar kommer och säger att installationen genomfördes (men på engelska förståss) men då jag loggar in på de olika spelrummen så säger det att jag inte har installerat macromedia flash player.. kan någon hjälpa mig? | ||
Teddisen | 2006-10-07 15:21 | |
Och jag har omstartat redan 100ggr säkert, funkar inte | ||
odin - Administratör | 2006-10-07 15:38 | |
För att citera "VANLIGA FRÅGOR" som finns på sajten: Jag försöker installera Adobe Flash Player men det fungerar inte/jag har fortfarande en gammal version! Då har du inte administriva rättigheter på din dator. Du får alltså inte installera Macromedia Flash Player på din dator. Be administratören över datorn att installera det åt dig alternativt byt till ditt administriva konto om du har ett sådant. | ||
Teddisen | 2006-10-07 15:46 | |
det e min dator, bara 1 konto och detta är ett administratör konto :< står att jag har version 9 oxå, så jag vet inte varför det inte funkar.. | ||
Teddisen | 2006-10-07 15:51 | |
jag hittade felet, jag besökte adobe.com och använde ett debug active-x program eller vad det hette, så nu funkar det. | ||