Spelrum
Giraffen | 14 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 15 |
Mobilspel
Pågående | 21 583 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
EssQ - Ej medlem längre | 2006-10-08 17:35 | |
Funkar inte Hej, jag har i flera dagar försökt att klicka på ett rum men det händer ingenting..jag har försökt klicka på rummet och ctrl samtidigt men det händer iallafall inget..vad ska jag göra?? | ||
hugokolbaz | 2006-10-08 18:11 | |
Lång tid att sitta och klicka... Musen kanske har gått sönder eller så har du kanske en pop-up-blockerare? | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2006-10-08 18:57 | |
flyttad till frågor | ||
EssQ - Ej medlem längre | 2006-10-09 12:16 | |
hur sätter jag på en popup då? | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2006-10-09 14:44 | |
I webläsaren Internet Explorer kan man högerklicka i nedre raden, den andra grå kvadratiska rutan från vänster, och välja "Inställningar för blockering...". Där kan man, som jag har, lägga in www.betapet.com. (Popup-blockerare kan även finnas utanför webläsaren, men den vet datorägaren oftast mera om.) Jag förutsätter att Flash är installerat och portarna 1400-1410 , 1500-1509 (tcp out) i den eventuella brandväggen är öppna för webläsaren. | ||
EssQ - Ej medlem längre | 2006-10-10 22:56 | |
Jag hittar inget Inställningar för blockering på min tyvärr. Har virus och den verkar ha ätit upp det mesta... kan inte spela betapet mer...suck | ||
EssQ - Ej medlem längre | 2006-10-11 00:00 | |
Undrar en sak... är Betapet byggt på Javascript? Undrar var jag kan se det i min dator om jag har det eller inte. Kan det vara det som gör att jag inte kan klicka på rummen??? | ||
Vargtimmen - Ej medlem längre | 2006-10-11 07:39 | |
kan ha fel nu, men har för mig att det är flash, ordspel kör java. | ||
monk - Administratör | 2006-10-11 08:48 | |
Betapet använder javascript för att b.la. öppna popupfönstret när du klickar på länken. Eftersom dina standardinställningar i webbläsaren verkar försvunnit skulle jag tipsa att du installerar Firefox, en webbläsare som är gratis och finns på www.mozilla.org | ||
EssQ - Ej medlem längre | 2006-10-11 10:38 | |
Jag är där inne nu men det är ju tusen saker haha vicket ska jag ladda ner? Vad heter det? | ||
EssQ - Ej medlem längre | 2006-10-11 11:05 | |
det går inte, jag trycker på download men det kommer hela tiden tillbaka till samma sida... trött på min virusdatooooooooooooooooo oor!!!! | ||
EssQ - Ej medlem längre | 2006-10-11 11:31 | |
Ingen som kan skänka mig en dator???? *desperaaaaat* | ||
EssQ - Ej medlem längre | 2006-10-11 11:46 | |
Nu har jag hittat så jag kan ta bort popup men det funkar fortfarande inte..suuuuuuck | ||
EssQ - Ej medlem längre | 2006-10-11 12:27 | |
men vad är det för fel??? Jag har tillåtit popup...jag har tydligen javaskript..java och flash...varför kan jag inte få upp rummen?? | ||
EssQ - Ej medlem längre | 2006-10-11 12:37 | |
Jag kan heller inte se kort ibland... precis som om jag inte har java trots att jag har det..blir så flökjfdölkfjösdlfkjösdfjs | ||
EssQ - Ej medlem längre | 2006-10-12 09:26 | |
Nu har jag försökt att hitta ett forum där jag kan skriva mitt problem men alla skickar vidare information till min mail...men det är ju ett av mina problem..det går inte att läsa mail!!! Kan någon hjälpa mig här?? När jag klickar på att läsa mina mail så finns det ingenting på den sidan..den e alldeles vit. Jag ser inte alla kort för det blir en ljusgrå ruta endast. Jag kan inte klicka upp rummen här och ibland går det inte att klicka på små rutor som man kan bocka i.. jag har java och flash i datorn men vad är det som fattas för att jag inte ska kunna göra allt det här?????? hjääälpppp | ||
EssQ - Ej medlem längre | 2006-10-12 09:27 | |
för att jag SKA kunna göra det här menar jag | ||
Nemi | 2006-10-12 09:38 | |
Oj. Kan du har problem med grafikkortet? I så fall kolla dina drivrutiner. Men det verkar ju jättekonstigt. Du skrev nåt förut att du är less på din "virusdator". Dvs, har du haft mkt virus? Har du antivirusprogram? Jag kan rekommendera www.kaspersky.com/downloa ds (trial version) för att verkligen scanna igenom. (Uppdatera viruslistan i programmet först) Sen så är www.spybot.info/sv/index. html bra för att rensa ytterligare samt även ad-aware www.download.com/Ad-...p; tag=top5 Testa de här sakerna. Funkar inte det så verkar du behöva göra ominstall av datorn nästan. :/ | ||
EssQ - Ej medlem längre | 2006-10-12 09:41 | |
Jag har ett bra antivirusprogram nu och det mesta ligger i karantän. Jag kan inte ens systemåterställa för det finns inget som heter det... det finns bara diskrensning, diskfragmenteraren osv... hur ska jag hitta systemåterställning?? Jag behöver en ny dator men har inte pengarna | ||
EssQ - Ej medlem längre | 2006-10-12 09:42 | |
Hur kollar jag drivrutinerna för grafikkort? Jag ser heller inte reklam, betapet ska ha en reklambanner på höger sida..den ser inte jag o även msn har en sån längst ner..det är bara en tom ruta | ||