Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 22 |
Mobilspel
Pågående | 21 158 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Den Gode | 2005-10-14 08:53 | |
Att tillåta paus Första gången jag blev tillfrågad om paus så så tryckte jag ja men det skulle jag inte gjort. Jag blev sittandes där hur länge som helst. Tydligen var det min motspelares taktik. Till slut gav jag upp och förlorade. Nu har jag vid flera tillfällen återigen blivit tillfrågad om paus men då tackat nej pga det som hände tidigare och det känns ju lite taskigt.....speciellt om någon ska på muggen eller liknande. Kan man inte maximera pausen till tex 10 min och då ge vinsten till den som väntar? Detta kanske redan är åtgärdat? Tacksam för svar. Mvh | ||
Bao | 2005-10-14 09:10 | |
Jag tycker absolut att den som godkänner pausen ska vara den som sätter maxgränsen! Alltså, skulle man inte bara acceptera den, utan samtidigt få sätta maxgräns för pausen, kanske valfritt mellan 1 till 10 minuter. Om motståndaren vill ha längre paus, så får han begära en ny, eller avsluta matchen med förlust. Skulle inte det vara ett rättvist system? | ||
willas - Ej medlem längre | 2005-10-14 09:56 | |
Om jag skulle ha rätt att bestämma längden på pausen skulle jag nog kunna godkänna paus. Som det nu är nekat jag alltid pga dåliga erfarenheter. | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2005-10-14 10:44 | |
maxgräns ligger som förslag... och komemr fixas när de har löst problematiken runt det | ||
TomasLeonard | 2005-10-14 14:32 | |
wow vilen service!! man bugar.. | ||
marie_140 | 2006-06-14 05:51 | |
Precis.... ett max för paus borde finnas. Har bara dåliga erfarenheter av att godkänna paus. Kommer aldrig mer att göra det !! 10 min vore bra. | ||
Sommar06 | 2006-06-14 07:00 | |
Innebär en maxgräns att alla pauser får den tiden? | ||
Pekkis | 2006-06-14 09:52 | |
Det blir väl enklast att fixa det så, sommar06. Väntar också med spänning på införandet av denna funktion. Men själv var det år och dar sedan jag råkade ut för en paus, ond eller god. Jag är en sådan fantastisk motspelerska =) | ||
Pekkis | 2006-06-14 10:08 | |
... har just godkännt en paus... I'm shaking in my boots... | ||
Pluttisen | 2006-06-14 15:19 | |
Spelade nyss mot en som ville pausa spelet..jag frågade vad personen skulle göra. Jag fick inget svar så det blev ingen paus. Det var nog en sån som inte ville spela och vill pausa för att jag skulle ge upp. | ||
KramFia | 2007-02-24 18:47 | |
är maxgränsen fixad? Har råkat ut från en person här inne som använder det som taktik. Kollat hennes spelstatistik och hon håller fortfarande på på detta viset. Jag har kontaktat en övervakare, men inget verkar hända, och hon fortsätter.... De enda gångerna som spelet ej är pausat är när hon vet att hon vinner.... syns också i spelstatistiken. Vad kan göras åt detta? Inte schysst spel, varken mig eller Någon Annan Spelare. | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-02-26 01:39 | |
KramFia: Angående maxgränsen, läs i tråden "Låst: PAUS" längst upp i Frågor-forumet. | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-02-26 03:02 | |
Ännu nyare info i Snack: www.betapet.com/inde...am p;page=0 | ||