Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade1
Mobilspel
Pågående21 588

Forumkategorier

Användare Inlägg  
gedackten - Ej medlem längre2006-10-27 21:53
Antal inlägg: 49

fel rullning!!
Nu har det säkert frågats om samma sak nånstans som jag inte hittar men jag hoppas nån adm kan kommentera i denhär tråden:

Jag la två rullningar idag i matchen mot snoken34 www.betapet.com/inde...id =7123118 av vilka den första var tÖRSTIG och den andra KLOSTER, den senare hakad på den förra. I min statistik står det att jag rullade tÖRSTIG och OtÖRSTIG(64p). KLOSTER la jag med O:et på 2xbokstavrutan och ordet över 3xord-rutan vilket, om jag räknade rätt, borde bli totalt 83p. Jag minns tamigtusan inte vad som stod i spelet på rullning n:o 2 men det där var definitivt fel!! OK, ingen dog men ska inte folk kunna få de rullningar de lagt antecknade i statistiken och inte minst de poäng som dem tillkommer? Jag borde väl ha fått 19p upp i slutresultatet..? Vore verkligen kul att få rätsida på dethär... =/

Jo-na-tan - Ej medlem längre2006-10-28 01:33
Antal inlägg: 1955

Det är en känd bugg, tror den har fixats till nya spelservern som är på gång..

Vargtimmen - Ej medlem längre2006-10-28 04:33
Antal inlägg: 144

dif-gais 0-2

jssfrk2006-10-28 13:25
Antal inlägg: 771

Haha, mäktig ot-kommentar.

Dr Jacoby2006-10-28 13:29
Antal inlägg: 93

:D

Qrax2006-10-28 22:59
Antal inlägg: 154

Detta är inte denna enda bugg som kan uppstå när en person rullar mer än en gång per match. För ett tag sedan rullade jag två gånger i samma match, varav JODDLING var det andra. Jag fick 94 poäng för den rullningen och den borde vara med på sida två i min statistik över högsta rullningspoäng. Men det är den inte, eftersom det var den andra rullningen i matchen. Jag har inte orkat undersöka om det alltid blir så här, men jag vet att det har hänt flera gånger förut. För en andrarullning har jag fått över 100 poäng och då är det lite surt att den inte är med över statistiken över högsta rullningspoäng.

Orden det är fråga om står med under "Spelstatistik->rullni ngar" men inte under "Spelstatistik->Matche r->Högst rullningspoäng". Eller, dom står där, men då tillsammans med den första rullningen och det är ju lagom kul om den första gav 60 poäng och den andra 110.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?